Fazer tostermaize

Pakšots nāca kā liels pārsteigums! Kādā jēgā te tostermaize, un kāds sakars klipam ar sloganu “Taisnību sakot, patiesi garšīga”?! Šajā gadījumā reklāmas smieklīgums, acīmredzot, ir bijis pašmērķis, un visa radošā koncepcija beidzas ar ģimenes anekdošu izmantošanu. Atceramies kaut vai Rīgas Miesnieka izmantoto kinožurnāla Jeralaš kultūrcitātu “ja man būtu pelmeņi, es noteikti padalītos” (oriģinālā resnais džeks ēda mandarīnus, kas padomju laikā bija liela eksotika), tad tajā klipā pelmeņi bija organiski integrēti un joks bija pa tēmu. Šeit, abstrahējoties no vājās aktierspēles, it kā ir smieklīgi, bet nekādi nenolasās klipa ziņa.
Var jau būt, ka šim sekos plaša klipu sērija, ka visu saliks savās vietās. Gaidīsim ar nepacietību!




91 komentārs
spekjis
02.06.2009. @ 14:34
nja nodirst reklaamu maakam, tachu pareizi latviski raxtit gan nee.. direktors ibio… !!! stulbs tupenis bet nodirst normaalas reklaamas gan maak
budad
02.06.2009. @ 14:38
labs. beidzot kaut kas svaigs. iespējams, ka copy varētu atrisināt gludāk, bet nu jabūt reāli ar meijām sistam, lai nesaprastu, ka ar berna muti runa patiesiba, garda ka Fazer tostermaize. eleganti un vienkārši. kas taisījis?
mirla
02.06.2009. @ 14:54
…ar vel lielāku nepacietību gaidīsm, kad beidzot Euro RSCG uzražos kaut ko baudāmu, nevis to vien darīs kā apliks katru jaunāko konkurentu darbu. konkurentu, kas paša kantorim iespējams tikko lielu klientu nocēluši ;)
Krishka
02.06.2009. @ 15:30
manuprāt, viena no pēdējā laika sakarīgākajām Latvijā tapušajām reklāmām. Krīzes laikā taču cilvēkiem tik ļoti patīk pozitīvas lietas, arī šī visnotaļ jaukā pasmiešanās par “pieaugušajiem vīriešiem” :)
Protams, slogans varēja būt labāk piesaistīts reklāmas idejai.
nodevejs
02.06.2009. @ 16:15
intrigai atklāšu, ka būs vēl divi klipi - viens kurā meitene tēvam prasa, kā rodas bērni un viens, kur puika mammai prasa, kapec vinja precējās ar tēti :)
Tik Tak
02.06.2009. @ 16:50
Piekrītu par to, ka nenolasās ziņa. Reklāmu esmu “redzējis”, bet to ka runa ir par tostermaizi uzzinu tikai no badad.
eddie
02.06.2009. @ 17:15
respektivi, tu pa TV redzeji reklamu, bet maizi beigas nepamaniji, ja? :)) a par ko tad vel tur runa, ja ne par tostermaizi? te jau diskusija nav par produkta nepamanamibu, bet to, ka atseviski pilsonji neredz saistibu dialogam ar to, ka maize kuru berns ed ir patiesi garsiiga… kaut gan es nebut neizsledzu iespeju, ka to maizi beigas tur nevar saskatit, ari jau var buut ;)
Morphius - eddie
02.06.2009. @ 17:35
25″ TV klipaa ir veltiitas dialogam par to, ka večiem ir pašiem jātiek galā ar veču darbiem, tur pat viņi nerunā par ēšanu! Tu redzi dialoga saistību ar garšīgu maizi? :)) Es veel attaali varu ieraudziit saistiibu ar patiesiibu no bērna mutes, bet tādā gadījumā tur var būt jebkurš produkts, arī vistas fileja vai veļaspulveris! Taisnību sakot - īpaši labi absorbē mēnešreižu asinis. Taisnību sakot - smaržo pēc lavandām! Taisnību sakot - atlaides līdz pat 70%! Ne?
Martins
02.06.2009. @ 18:40
Nu nevajag uzreiz mesties virsū un kliegt nekas prātīgs nav! Noteikti jau šie kliedzēji neko labāku kā viduēju reklāmu nav taisījuši! Reklāmas ir smieklīga un liek atskatīties, un nākošo reklāmas reizi Tu jau gaidi, jāsaka tikai viens ka ‘humorelementi’ ātri nogurdina cilvēkus, tā ka ne vairāk pa nedēļu vajadzētu turēt online.
Tas tiesa, ka ziņa īsti nenolasās, taču ja skatam objektīvi šī reklāmas ideja derētu jebkura veida precei vai pakalpojumam.
Patiesi apsveikumi ir jāsaka klientam, kurš parakstās uz šo, jo aģentūras jau nes trakus un radošus konceptus, taču līdz ekrāniem aiziet tikai apgriezatis, konservatīvais un neizlecošais. Fazer - par šo es šodien nopirkšu kukuli!
Šodien jāiet uz Spīķeriem.
02.06.2009. @ 19:27
Tad jau radošais direktors var būt pirmās klases skolnieks, kas tikko iemācījies lasīt…
Kas tas par sviestu? Tas ir komentārs par reklāmu vai personīgs uzbrauciens?
Nezinu, kas taisiija šito, piekrītu, ka kautkas tur nelīmējas, bet es negribētu, lai mans darbs tiktu kritizēts tik primitīviem izteiksmes līdzekļiem.
sel hel
02.07.2009. @ 15:29
Asenizator: “sometimes you win, sometimes you loose” - rūgtumu sirdī esi par dziļu ielaidis.
Par tēmu: ābečnieku kultūrai nepiekrītu - ka ziņa tikai tad skaidri nolasās, ja redzam no pirmā kadra līdz packšotam lidojošas maizes rikas, utmmldz, pastiprinātai audiālajai apziņai fonā jāskan dziesmai “maize maize fazer maize”- un tad nu lūk, tiek nodrošināts, iekodēts apziņā skaidrs messidžs. Manuprāt, klips ir viegls, nesamocīts un messidžs tomēr ir gana skaidrs.
taisniba
02.07.2009. @ 16:24
Japiekrit pirmajam komentaram, ka Shakali (eurorscg) ar etiku nedraudzejas un so portalu izmanto savu attiecibu kartosanai. Zel… Vai tiesam tadelj, ka mccann jums atnema Amigo tagad nodirsisiet katru vinu jauno reklamu? ja vel so dirshamtextu liktu kads expetrs, bet ja liek asinizators, tad skaidrs, kas jalasa starp rindam.
Morale: Dieva delj negrabstities gar Shakalu klientiem:)? Tikai jautajums, ko darit, ja tie klienti no viniem beg?:)
njaaa
02.07.2009. @ 17:47
isti nesaprotu, kapec shis klips te ielikts???
asenizators
02.07.2009. @ 23:56
Te nu vēlreiz jāpaskaidro, ka badad ir domubiedru grupas, kas pārstav DAŽĀDAS aģentūras (sk. sadaļu Dalībnieki) izveidots projekts, un reklāmas tajā iesūta portāla apmeklētāji, nevis meklē portāla uzturētāji, tāpēc nekādi nav iespējama vienas aģentūras viedokļa paušana. Un ja ir redzams, ka acīmredzami labu reklāmu iesūta, iespējams, attiecību kārtošanai, portāla administrators sazinās ar iesūtītāju, lai noprecizētu iesūtīšanas iemeslus, kā tas bija šajā gadījumā. Un mēs tikai priecātos, ja kustībai piebiedrotos vairāk interesentu.
Euro RSCG ir citas metodes kā apliecināt sevi tirgū.
Traipss
02.09.2009. @ 02:19
Man nepatīk ne suņiem saulesbrilles ne aizvakardienas pieaugušo frizūras vai baņķieru uzvalciņi bērniem.
Bet šitie, kas pieprasa ik mirkli nolasāmo ziņu tik nepārprotamu kā caureja un tik uzvarošu kā higiēnas preces, tie arī man riebj.
A vispār klips patika.
Vai nebūtu feini, ja mēs ieliekamās atzīmes variētos no , teiksim, 5 pīrādziņiem līdz 5 kaciņām? Tas atainotu realitāti industrijā, ka darbiniekiem bieži nākas “no sūdiem cept pīrādziņus”, un, ja kādas reklāmas SLIKTUMS būtu apstrīdams, tad te tas parādītos. Respektīvi, pretēja viedokļa gadījumā būtu iespēja balsot ne tikai “ar kājām”. Parādījusies taču “good stuff” sadaļa arī (pauldiess!)
iesaku
02.09.2009. @ 03:41
apskatīties dažiem te atšķirību strap lose/loose (jebkurā angļu val. vardnīcā)
Tik Tak
02.09.2009. @ 10:51
Mjā, varu vēl tikai piebilst, ka laikā, kad visapkārt ir papilnam klipu, kas varētu reklamēt dajebko (un to tu uzzini tikai “stāsta” beigās, redzot fināla logo), ir jābūt kaut kam vairāk nekā patizlai anekdotei, lai es tās stāsta beigas sagaidītu.
eddie to: morphius
02.09.2009. @ 11:20
dialogam saistibas ar maizi nav. piekrītu. a jābūt? :) Aldara reklāmā arī vīrs runā par to vai Antons ir viņa dēls vai nav. tev ar to ir problēma? ari šeit maizes vietā var ielikt citu produktu, bet tas to klipu nepadara nebaudāmu. “Nem to visu vieglāk.” Lauris Reiniks :)
no klienta
02.09.2009. @ 11:33
RCSG tik tiešam ir citas metodes, lai apliecinātu sevi tirgū. viena no šīm metodēm ir dempinga cenas. klientus ar idejām vairs noturēt nevar (Amigo kosmosa dizāsters u.c.), tagad atliek sava radošā direktora idejas laist par “pēdējā izpārdošana pirms slēgšanas” cenām :) laikam krīze.
velviens. par Ideju
02.09.2009. @ 12:18
Bērni atzinuši fazer tostermaizi par garšīgāko. Bet mammas pērkot maizi, bērnos neieklausās. Tad nu lūk atgādinājums - ka ar bērna muti runā patiesībā - ieklausies! Un jā pelmeņu klips ir cienīgs salīdzinājums.
… un šis vēl nav viss, seko līdzi bērniem =)
velviens. par dempingu
02.09.2009. @ 12:24
Man ir priecīga ziņa - Par laimi, klienti ir gudri un nav krituši salkanos bankrota cenu piedāvājumos, izvēloties drošu servisu nevis sponsoru āgentūras frakā. Tad nu ceru, ka saglabāsim vēsu prātu arī turpmāk!
Ģirts, Euro RSCG
02.09.2009. @ 13:06
Nez no kurienes “no klienta” ir zināma Euro RSCG cenu politika? Es esmu manāmi pārsteigts par šādu paziņojumu, ko klienti saka ko citu. :) Anyway - lai veicas mums visiem!
no klienta
02.09.2009. @ 13:21
cenu politika zināma no klienta x protams! :) bet jā - lai veicas.
Ģirts, Euro RSCG
02.09.2009. @ 14:20
Kaut kā līdz šim Euro RSCG klientus nav vinnējis dēļ cenas, un nekad neesmu solījis, ka pie mums būs pa lēto, tāpēc esam pārtraukuši piedalīties konkursos, kur cena ir noteicošais kritērijs. Bet aģentūras cenu politika, darbu metodes un kas uz ko ir apvainojies īsti nav badad apspriešanas gadījums, jo tās ir tikai runas un minējumi. Es uz nevienu ne par ko neesmu apvainojies un tāpēc labprāt runātu par kreativitāti, nevis par personīgiem uzbraucieniem. Un man ir riktīgi žēl, ka daudzām aģentūrām pēdējā laikā ir nācies optimizēt darbinieku skaitu, jo tādējādi samazinās konkurence un iespējas radīt labas reklāmas..
Šodien jāiet uz Spīķeriem.
02.09.2009. @ 14:28
Varbūt objektivitātei derētu atklāt asenizatora personību?
Kaa lai zinam, kurš no expertiem ir asenizatora ādā un vai konkrētajā gadījumā tiešām nav interešu konflikts?
juris
02.09.2009. @ 15:28
Asinizators: “Euro RSCG ir citas metodes kā apliecināt sevi tirgū.” Vai var lugt precizet?
budad to: Ģirts
02.09.2009. @ 15:54
“Tad jau radošais direktors var būt pirmās klases skolnieks, kas tikko iemācījies lasīt…”
“…tāpēc labprāt runātu par kreativitāti, nevis par personīgiem uzbraucieniem.”
Ģirt Ozoliņa kungs - vai palīdzēsiet man salīmēt kopā šos savus divus izteicienus, man kaut kā nesanāk :))
Ģirts - juris
02.09.2009. @ 16:03
:) Manuprāt, asenizatora norāde bija par to, ka badad netiek izmantots par kādas aģentūras promo tooli. Bet par metodēm - tas būtu tā kā izstāstīt visiem Euro RSCG aģentūras darbības principus, investīciju virzienus, know-how? Es to nedarīšu, jo: 1) man nav nevienam nekas jāpierāda, 2) badad galīgi nav vieta, kur taisīt aģentūru razborkas.
Tāda iecere, organizējot badad, goda vārds, nebija, tāpēc, ja kāds nevar sagremot to, ka ne viss pasaulē notiek aiz vēsa aprēķina, tad pats vainīgs! :)
eddie
02.09.2009. @ 17:22
viens par tankiem, otrs par tomātiem :) saruna sākās par to, vai klipam ir izvelets veiksmigs copy un beidzas ar pilsoņa Ģirta taisnošanos par sava kantora know-how :) laikam jau ir tomer vērts apsvērt kaut kādu redakcionālu iejaukšanos tajā, kādas reklāmas te tiek publicētas. vai ari jasamierināas, ka sūdu ārdītājs pavēršas pret pašu “ekspertu”.
Ģirts - juris
02.09.2009. @ 17:39
Sorry, te nu es nevaru atbildēt par citu izteikumiem - es varu paust viedokli par Euro RSCG attieksmi pret badad. Bet, kā redzams, tas teikums ir izņemts ārā, jo portāla administrators seko līdzi saturam un komentāriem. Piekrītu, ka bija personīgi un salīdzinājums ar skolnieku bija nevietā. Bet kā badad dalībnieks varu teikt, ka te nu ir tāda dilemma ar badad, ka, ja reklāmas netiks komentētas, tad badad kļūs par kārtējo bilžu portālu, un nebūs pamata diskusijai. Bet par šaubīgiem gadijumiem, kad domas par reklāmas kvalitāti dalās, daļa komentāru vienmēr tiks veltīti eksperta profesionalitātei, un meklētas viņa vājās vietas un iemesli izteikumiem. Jārēķinās, ka internets dod iespēju izteikties visiem, un ir cilviņi, kas secinājumus neizdara. Piemēram, postā “badad iPhonam”, Speķis visus iPhone lietotājus ir nosaucis par pediņiem. :)
Ģirts - eddie
02.09.2009. @ 17:44
nuja, nuja! Pilsonis Ģirts arī netaisnojas, viņš norāda, ka badad nav jāuzskata par vietu, kur taisīt aģentūru politiku, jo man personīgi tā riebjas. Diskusijas par reklāmām - kaut līdz asinīm :)
Edge
02.09.2009. @ 18:09
”(.) - kaut līdz asinīm :) ” - oho, jūtams Rembo fanu rokraksts. Klasisks piegājiens kārtības nodrošināšanai diskusijā
http://www.youtube.com/watch?v=4pP4EPAzMdw
Tik Tak
02.09.2009. @ 21:39
Neesmu nekādā saistībā ne ar “labajām”, ne ar “sliktajām” aģentūrām, bet atbalstu šīs reklāmas atrašanos šeit. Daudzi jau agrākos komentāros izteikušies, ka nav vērts lauzt šķēpus ap kaimiņu Jankas autoservisa briesmīgo logo, jo būtiskāk ir pacilāt “lielo puiku” pienesumu. Nu un te arī redzam kā “profiņi” ir gatavi argumentēt. Kā pastāvīgi atkārto kāds šaurās aprindās plaši pazīstams gulbītis- tas ir vienkārši piz*ets! Jautājuma pēc būtības apspriešanas vietā tiek braukāts pa sejām.
Kādi argumenti ir šī darinājuma aizstāvju rindās - optimistiska ziņa? (visi prātā vājie ir nemērā optimisti by default, šobrīd man piedirst smaidošo optimismu - nav aktuāli), oriģināls gājiens? (kur tad?, kā minimums kaudze “kultūrcitātu” jau pieminēto pelmeņu un Aldara apdauzītās ģimenītes veidā, nemaz nerunājot par sīkvelisma sērgu modernajās reklāmās. Arī šis jau draud ar kārtējo māti-meitu, kaķīti-sunīti, u.c. zjb klišejām), aktierdarbs?, režija? Da te nekā nav ar ko piesaistīt cilvēku no pilsētas džungļiem, bet laucinieki dirš virsū jūsu tosterbrīnumiem, ticiet man uz vārda. Sausajā atlikumā paliek pliks pastāstiņš, kur klienta logo beigās nevis sasaista ziņu ar produktu, bet iebada mums degunā, ko tad vispār ir gribēts pateikt.
Tā kā mīlīši, nemeklējiet vainu aģentūru kašķos, bet kasiet smadzenes intensīvāk.
Tik Tak
02.09.2009. @ 21:41
BTW, lapas adminam, pulkstenis ir 20:40
Nurishments
02.10.2009. @ 09:36
šo to paskatoties un palasot man kļuva skaids kāpēc šī reklāma atrodas šeit un tagad, visticamāk tas ir Fazer maiznīcas PR kampaņa, vienu daļu no tās var skatīt arī šeit http://www.tvnet.lv/women/life/gimene/article.php?id=5135367
Bet runājot par klipu, man personīgi - nepatika, jo grūti nolasās ideja. Vai tiešām LV kreatīvajiem pratiem (tiem, kuri tiek pie tādiem pasūtījumiem, proti, tīkla aģentūras cilvēkiem) pietrūkst radošās izdomas, vai tiešām visu vajag sarežģīt? Bieži vien tieši vienkāršumā ir atrodams labs rezultāts.
mirla
02.10.2009. @ 10:12
“Nu un te arī redzam kā “profiņi” ir gatavi argumentēt”
vs.
“šobrīd man piedirst smaidošo optimismu”, “laucinieki dirš virsū jūsu tosterbrīnumiem”
tu pats esi uzskatāms argumentēšanas ģēnijs :) uz ko ir balstīti tavi argumenti? varētu avotus? :) nu, I mean, par to, kas tur dirš virsū un ka pilsetniekiem nerullē šis koncepts. avotus varētu? “ticiet man uz vārda” kaut kā nepārliecina :D
Edge
02.10.2009. @ 10:41
Argumentu izvēles sfēru nosaka ”profiņi” (sk. sadaļu ‘Dalībnieki’) -
Vērtēšanas skala : vemt gribas! - šausmas! kaut ko tik pretīgu sen neesmu redzējis…
Ko mārketinga stratēgi ir izplānojuši, definējuši un pasūtījuši - tas radošajam reklāmistam ir
uzdevums izpildīts. Ja koncepcija apstiprināta un padarītais darbs apmaksāts, tad stratēgiem vien atliek novērtēt sasniegto rezultātu.
Ja Fazer maiznīcas,BadAD, LPP/LC un citi lielie stratēgi savas stratēģijas nemaina, tad jaunu
argumentēšanas pieeju varam negaidīt.
Tik Tak
02.10.2009. @ 11:36
Pisec, garais komentārs mirlam pazuda. Grībēju tikai pateikt, ka visi mani komentāri ir mans SUBJEKTĪVAIS viedoklis balstīts uz mani pieredzi. Uzskatu to par pietiekošu interneta diskusijai. Objektīvus datus nopērc specializētajās firmās. Vsjo!
mirla
02.10.2009. @ 12:03
lūk, par šīs patiesības un pārliecības un viedokļa avotiem es arī gribētu tuvāk uzzināt. piedrāzt GfK pētījumus, mani interesē konkrēti tava, vēlams punktos izklāstīta argumentācija, par to:
1) kāds ir pamatojums apgalvojumam, ka “prātā vājie ir nemērā optimisti by default”?
2) “te nekā nav ar ko piesaistīt cilvēku no pilsētas džungļiem” - kas tevi padara par pilsētas džungļu cilvēka vērtību un interešu pazinēju? publikācijas, atsauces, avoti.
3) “bet laucinieki dirš virsū jūsu tosterbrīnumiem” - lūdzu pamato savu uzskatu. kāda loģisko secinājumu ķēde tevi ir novedusi pie šī sprieduma?
nu tak nevar vienkārši pateikt “tas ir sūds” bez jebkādā pamatojuma, ja jau reiz esi dzelžainās argumentācijas piekritējs.
Tik Tak
02.10.2009. @ 13:34
Mirlam:
1) cilvēki ar garīgiem traucējumiem lielākoties ir optimisti un dzīvespriecīgi, jo nekas viņiem nerūp (izņemot neirožu gadījumus). Ar to es gribēju pateikt, ka vienkārši tīrs optimisms nav šibrīža aktualitāte un ir stulbi izlikties, ka happy ģimenīte šodien ir veiksmīgais reklāmas simbols. Šai klipā redzamie izskatās kā “dinozauri” no pirmskrīzes perioda.
2) lai paskaidrotu šo domu man vajadzētu vismaz pusi dienas. Minēšu tikai veiksmīgāk uz urban district veiktās komunikācijas - ZZ pajolīgie jaunieši, abas apskatītās TMT un Bites komunikācijas, pat stulbais Viasat devums nevar tikt nosaukt kā lauciniecisks. Ja pietiek tev saprāta analizēt, uzķersi noskaņas atšķirības (kadrējums, krāsas utt. Es vismaz ceru, ka kāds par to domā, taisot klipu nevis mauc uz dullo, kas sanāks)
3)došu tev padomu - aizbrauc uz kādu miestu ar iedzīvotāju skaitu zem 10t tālāk par 15 km no Laimas pulksteņa un apskaties vietējā veikala asortimentu vismaz (ja tev nepietiek dūšas parunāt ar cilvēkiem). Nekādas tostermaizes, ananāsus, cherry tomātus un citu lielveikalu herņu tur neatradīsi, batons zem 30s rullēs. Nav mums vēl to amerikānisko tradīciju tosterot katru rītu, par laimi vai diemžēl, tas kā skatās.
Bēdīgi, ka lielākā daļa cilvēku savu spriedumu veido no kādiem abstraktiem datiem, slinkums ir pacelt pakaļu un pārbaudīt cik grādu rāda termometrs pie loga, jo TV tas redzams. Esi vienkāršāks un tad sajutīsi, ka klips ir falšs no sākuma līdz beigām.
mirla to: Tik Tak
02.10.2009. @ 14:13
1) ko darīt, ja happy ģimenīte ir tas, kas uzrunā šīs maizes mērķa auditoriju - sievieti ar bērniem vecumā no 25-40 gadiem un šie dati ir apstiprināmi ar fokusa grupu pētījumu?
2) kas reklāmā redzamos tēlus klasificē kā “dinazaurus no pirmskrīzes perioda”? lūdzu norādi pazīmes, kas sniedzas tālāk par “viņi ir pilnīgi lohi”.
3) vai tava braukšana man virsū par saprāta iespējamo kapacitātes trūkumu liecina par psihes nestabilitāti, ko kairina tavu uzkatu pareizības apšaubīšana?
4) apraksti lūdzu “kadrējuma, krāsu utt.” īpatnības kas būtu 4.1) orientētas uz pilsētnieku; 4.2) orientētas uz lauķi. es visas LV ražisoru saimes vārdā gaidu tavu paskairojumu noskaņu veidošanā tirgus segmentam pilsēta vs. lauki.
5) kadi dati tev liek domāt, ka šīs tostermaizes izplatīšanas stratēģija ietver lauku mazos veikalus? un kāpēc vispār šeit tiek piesaukti kaut kādi lauki, resp. kas klipā norāda uz laukiem kā kaut kādu tārgetu?
6) vai tavs pieņēmums par to, ka mums nav amerikanisko tradiciju tosteret ir ar kaut ko apstiprinams? un vai tu ar to norādi, ka shim produktam tirgū nav vietas? jebšu kungs viekārši dirš?
7) “Bēdīgi, ka lielākā daļa cilvēku savu spriedumu veido no kādiem abstraktiem datiem” - vai tikai augstāk redzamā orālā caureja nav tieši tas, ko tu te centies tā apkarot? :)) kādi ir tavi konkrētie dati. tos jo īpaši gaidīšu tev komentējot augstāk minētos punktus 1,5 un 6.
thank you, darling.
Zivs
02.10.2009. @ 15:27
njaa , tiešām ļoti vēlētos redzēt kaut vienu klipu ko radījis patiesības karalis tik tak. Diezvai gan ko redzēšu…..
Tik Tak
02.10.2009. @ 15:48
Mirlam:
spam on-
1) nošaujies
2) viņi ir lohi, protams
3) esmu visuma centrs un tu esi tikai matriksa piespēlēts kairinājums
4) tu mani pieķēri, neesmu nopircis DVD “10 urokov nacinajusego rezisora”, kas ļautu man runāt tik autoritatīvi, es ņemu savus vārdus atpakaļ (administratoram, atsūtiet tos man uz e-pastu)
5) tu nemāki lasīt, tas bija tikai mans viedoklis, ka laukiem šo nevajag, ar šo jautājumu tu arī apstiprini, ka man bija taisnība, urrā. Kas ir tārgets?
6)es pats, mana ģimene, mani vecāki, mana māsa, mani ~10 radi Latgalē un ~40 radi Kurzemē nav pieķerti izcepam NEVIENU tosteri. Tostermaizes mēs cepam ar divpusējo elektrisko pannu kā karstmaizes (pildam ar visādu rosolu utt), nezinu vai neesam pārkāpuši ražotāja nosacījumus. Nupat veicu šauru aptauju darbavietā - 3 klātesošie kolēģi arī to nedara. Ahūni, pēc maniem datiem sanāk, ka šis bizness ir lemts nāvei, paziņo to savam klientam!
7) orālai caurejai nav nekādas vainas un es to necenšos apkarot, tizli ir tikai pāriet no viedokļiem uz personībām…
spam off
90% tavu jautājumu prasa apmaksājamas atbildes. Vai tu tiešām domā, ka KĀDS (es pat neminēšu sevi) būs gatavs tērēties lai konkretizētu un dokumentāli pierādītu savus izteikumus domubiedru protālā internetā? Tas daudz ko stāsta par tavu domāšanas spēju (ja tikai tu neesi provokators, kas vēlas izspiest no viena sažuvuša citrona divas glāzes sulas). Take it or leave it, man pokuj ko tu tur savā briefā esi sadzejojis. Ja tavi klienti lasa šo portālu un sāk uzdot strjomīgus jautājumus, gatavo materiālu pakaļas piesegšanai pats, baby!
Peace
budad
02.10.2009. @ 15:56
nu Tik Tak jau ir tikai viens viedoklis. nav jau obligāti jāņem vērā :) man piemēram nav grūtību šo parupjo zelli pieskaitīt interneta vides lajiem, kas te nāk aiz rūgtuma, ka pašam nesanāca :)
pozitīvais ko varu atzīmēt ir tas, ka tiek piesaukti un pārējiem uzskatāmi numurēti argumenti. tas savukārt priecē, neskatoties uz savrupis spīdošo domas dziļumu a la “piedirst smaidošo optimismu” :) man viņš patīk. pastulbs, bet interesants.
mirla
02.10.2009. @ 16:07
man nav ne mazākas nojausmas ne par brīfiem vai klientu strjomu. ar to lai ņemas kampaņas autori, kas, joprojam uzskatu, ir paveikuši tīri labu darbu. es piedalos diskusijā tikai lai argumentētu. un izmērītu citu sarunas dalībnieku argumentu dziļumu. tavējais nu tā kā būtu skaidrs, visuma centr :))
un skaidrs ir ari tas, ka ja tava lauku seja neēd tostermaizi, to nedara tavi lauku kolēģi un radi Latgalē cep maizi taukos uz pannas, tad tā dara ari pārējā pasaule un Fazer produkam ir kirdih. paldies tev rūķīt, you made my day :) “Tik Tak argumenti. Taisnību sakot - patiesi garšīgi!” :))
pojarkovs bomž
02.10.2009. @ 16:56
shitaa ir pilniigs suuds
Skatītāja
02.11.2009. @ 12:31
Ar bērna muti runā patiesība, kuras priekšā daudzi pieaugušie lišķo un izliekas.
Ja šāds atklāts bērns ēd tostermaizi, tad tas nozīmē, ka tā ir patiesi garšīga. Un tas nav jautājums, kas viņu nodarbina - par maizes garšīgumu šaubu nav.
Tādēļ runa notiek par citām problēmām, kas neiedveš bērnā 100% pārliecību.
Tā es to sapratu. Un man patīk šī reklāma.
Katru vakaru smejamies, kad to ieraugām. un tie ir pozitīvu emociju smiekli, kas saistās ar šo tostermaizi.
Edge
02.11.2009. @ 14:16
Es arī nepērku Fazer tostermaizi, bet smejos par šo reklāmu. Nevajag ekspertiem kašķēties - labāk vajag saskatīt pozitīvo, jo kamēr būtu tādi ražotāji, kas iegulda ” smieklīgās ” reklāmās - tikmēr badAD plauks un zels !
viltotā beka
02.11.2009. @ 15:02
atkal Edge pušī cauri to pašu monotono ziņu par stulbajiem klientiem, kas investē reklāmistu izklaidēs veidojot reklāmas, kam nav sakara ar patiesajām patērētāju vajadzībām un iemesliem pirkt. tev neapnīk? :) nu sapratām, ka tie klienti nerubī ko dara - kustamies tālāk, brālīt balto :)
klein
02.11.2009. @ 15:25
jā, man arī patīk šī reklāma, labs darbs, puiši! tā turēt!
un, vērojot aktieru, kā arī radošo potenciālu, piedāvāju vēl vienu scenāriju:
tēvs ar dēlu sēž kafe, kas atrodas pagrabstāvā. uz ielas pusi skats veras caur logiem, kas līdz pusei ieslīguši trotuārā, garāmgājēji vērojami no apakšas. pie loga sēdvieta. puika sēž tajā, ar muguru pret logu, atgāzis galvu uz atpakaļu, lūkojas pat to ārā. tēvs mazliet nervozi sēž tam pretī, kā kaut ko gaidīdams. varbūt pat sien sev kedu, nav tik būtiski. “šitai ir; šitai arī, šitai arī ir…” klusi pie sevis murmina puika. redzams, ka acis seko kam garāmejošam.
piepeši kamera strauji pietuvojas zēna sejai, kas, izbrīnā un mulsā priekā mazliet maina izteiksmi - “tēt, tai ar puķainajiem svārkiem nav!”. tēvs skrien ārā pa kafe durvīm. puika smaida. packshot - lauma logo. slogans - “taisnību sakot - uzvelc biksītes!” fonā blurēts redzams tēvs, sarunājoties ar kādu daiļavu puķainos svārkos. apakšējā labajā stūrī zīmogs “apstiprina ģimeņu asociācija “Par Uzticību Starp Mazer un Fazer”"
Edge
02.11.2009. @ 18:36
KLIENTAM VIENMĒR TAISNĪBA (tikai ne visi klienti vienmēr spēj laicīgi atšķirt ”beku” no ”viltotās bekas”, bet, tā kā ekonomikas likumi darbojas objektīvi, tad galarezultāts ir tāds, kāds pašlaik vērojams Latvijas ekonomikā). Jebkurā gadījumā - smieties ir veselīgāk nekā
vaimanāt vai plosīties.
Blumizers
02.11.2009. @ 21:22
Sakiet ko gribiet bet puika teelo loti labi. Nedaudz ekspresiivi, bet ticamiibas robezhaas un bez tiem “laukiem” par kuriem te tika runaats. Muusdienaas viss ir atkariigs no pasniegshanas, un pat ja arii shiis anekdotes nav nekas ljoti origjinaals, cinisks vai ar postmodernisma smaku, puikas teelojums reklaamai piedod patiikamu svaigumu uz citu vieteejo reklamu fona.
Edge
02.12.2009. @ 00:22
Piekrītu - tas puikas tēlojums arī šoreiz ir labs. Gluži kā tajā SEB Unilīzinga klipā ar šūpuļzirdziņu, kas tika intensīvi rādīts pirms 2 gadiem (aprīlis-oktobris ).
Gan Fazer toster, gan SEB uni klipu sižeta scenāriji pamatā līdzīgi - var padomāt, ka autori ir iz viena un tā paša ceha ( metodi ” izgriez - ielīmē ” jau var un vajag saprātīgi izmantot )
Brālītis Trusītis
02.12.2009. @ 08:21
Skatoties pārliecinošo puikas tēlojumu un atzīstot, ka “Ar bērna muti patiesība runā”, ienāca prātā vēl viens klips, kurā, atšķirībā no Fazer, vairāk ir integrēts produkts un darmatizētas tā pozitīvās īpašības.
Kāzas Latgalē. Ap trijiem naktī. Kamera panorāmā parāda pasākuma norises vietas vietas kopskatu - lielākā daļā pieaugušo jau nolūzuši, kāds guļ rosola šķīvī, stūrī šlāgergrupa - bundinieks atlūzis uz drobenes, savukārt ģitārists krāc, atspiedies ar muguru pret basbungu. Vienīgi sintezatora virtuozs, kurš izskatās pēc Alda Drēģera, vēl kaut ko šķībi mēģina spēlēt ar vienu roku, jo basa un bungu patiju spēlē sintezatorā iekļautais ritma samplis.
Gar galdiem snaiksās trīs puikas 6-8 gadu vecumā, viens no tiem Fazer klipā redzamais. Puikas pa kluso paņem no galda neizdzertās glāzes, palien zem galda un palaižot pa aplīti tās izdzer. Pēc katras pagaršošanas redzama viņu reakcija. Pagaršo balto - drausmīgi saviebjas visi, pagaršo brūno - divi saviebjas, bet galvenais varonis tomēr mēģina izgaršot - kaut kas tur ir. Tad viņu rokās nonāk srīrupains šķidrums tumši brūnā krāsā, visi pagaršo, un visiem baigi iet pie sirds, tad galvenais varoni no galda savāc pudeli un zem galda salej visiem. VO: “Ar bērna muti patiesība runā. 95% bērnu atzina, ka liķieris Mokka viņiem garšo visvairāk.” Kadrs izblurējas, parādās Mokkas pudele ar trīs glāzītēm un titrs: “Liķieris Mokka. Bērnības garša.”
Brālītis Trusītis
02.12.2009. @ 08:31
ai, bet bērnus alkohola reklāmā izmantot nevar, tāpēc vēl vien reālāks klips, bet ar to pašu ziņu, pie kam iespējams veidot cross-promo.
Māte ar iepirkumu ratiņiem brauc pa lielveikalu, viņai līdzi mūsu puika - tīrradnis. Māte - veselīgas pārtikas piekritēja pērk augļus, dārzeņus, jogurtu, pienu, Actimel, auzu pārslas, diedzētas lucernas sēklas, utml. Sīkais skumji un neieinteresēti velkas nopakaļ. Pēdīgi viņi dodas uz kasēm starp plauktiem, kur vienā pusē čipsi, otrā Coca Cola. Sīkais atdzīvojas un iekiek ratiņos cola un Ādažu Čipsus. Māte, protams, izņem ārā. Puika ieliek atpakaļ. Māte izņem ārā. Puika ieliek atpakaļ. Māte izņem ārā. Puika ieliek atpakaļ. Māte pasmaida un dodas uz kasēm. Pakšots - divu litru Coca Cola pudele, pret kuru atstutēta čipsu paciņa. VO: “Ar bērna muti patiesība runā! Čipsi ar kolu - bērnu izvēle!”
viltota beka to: edge
02.12.2009. @ 10:33
SEB un Fazer klipu netaisija tas pats kantoris. pasarg Dies’. tas SEBs tak bija kaut kādi Larsonu eksperimenti ar scenārijiem, ko Platais aiz smieklīgā klipa budžeta nolēma apstiprināt.
Tik Tak
02.12.2009. @ 11:41
Nu jau paliek smieklīgi, skatoties reklāmas radītāju aftersale akcijas badad portālā. Tā turēt! Es vēlos nodziedāt dziesmu, kas raksturotu šo klipu:
“Man radās doma, ko nevar atļaut un nevar liegt
Jo augstāk par VIDUSSTRĪPU ar viņu neaizsniegt
Liels bij’ man prieks, ka neesmu savā domā viens
Tik liels bij man radniecīgo pulks”
eddie
02.12.2009. @ 12:15
nu redz, ka nemaz tik liels tev tas radniecīgo pulks nav. to tik tu aiz sava uzpūstā “esmu visuma centrs” ego esi sadomājies :) pat Edge, kas defoltā noliek visu, saka, ka tēlojums patīk. so keep cool un uzcep kādu baltmaizīti taukos ;)
Tik Tak
02.12.2009. @ 15:35
Eddie:
Tev ir problēmas ar uztveri. “nodziedāt dziesmu, kas raksturotu šo klipu”!!!! Dziesma nav par mani, bet klipu, ibio, aprobežotais. Fantastiski, ka tev ir tik taisnvirziena domāšana, radošais, heh. Tu arī esi tai radniecīgo pulkā - prisojedinjaites, baron, prisoedinaites.
eddie
02.12.2009. @ 16:45
kā tad - es tev tev vēl sākšu dziesmas komponēt! handjob negribi? :)
tu dziesmā rīmē, ka tev ir liels radniecigo pulks, kas doma, ka shis klips ir suuds. es saku, ka radniecīgo pulks nemaz nav tik liels - 50% komentetaju tev nepiekrīt. un ja tev nepiekrīt, tad tu visus šeit komentējošos pasludini par reklāmas radītāju spameriem. tev nav jumtā sakāpis?
var jau nepatikt reklāmgabals, bet nu nepārspīlē ar sava viedokļa nozīmību, ok? :)
Edge
02.12.2009. @ 18:52
Pieliekot punktu : par tiem 50% (ir tāds aforisms) jau vēl īstas skaidrības nava (kur tā pus-naudiņas īsti palikusi). Gadās - cilvēks nepērk, bet lieto - man personiski arī iznāk nedēļas nogalēs, kad ir Tērvetes alus, Mālpils siers - uzlikt to uz Fazer tostermaizes. Tālāk jau nesteidzoties var izbaudīt gardo Latvijas produktu dabīgo garšu. Ņemot vērā, ka Latvijā ražotais siers&alus atkal ir/kļūst nopērkams par saprātīgu cenu, iespējams, - iespējams, ka iznāks arī nopirkt kādu tostermaizi. Pagaidām ir tikai viens piedāvājums….
Visiem ražīgu zīmīgo darba piektdienu un patīkamas brīvdienas !
p.s.
A tā Jumpravas dziesma ‘ Tālu aizgāja brālis ‘ jau ir no citas dzīves/citiem failiem - tādu labāk var izprast tas, kas apzinīgā vecumā bija jau 1989.g. 15. februārī. Tā jau cita tēma, citā vietā apspriežama…
!!!
02.13.2009. @ 13:43
nee, nu kaa var shitaa aizsist trubu ar pilniigu bezteemu! Davai, aizmirstam par kriizi un katras kompaanijas sev-tuvaak-esosho kreklu.
Es reizee paarstaavu gan industriju (kaa zaljknaabis), gan arii cilveeku no malas (skatiitaajs vulgaris) un man shii reklaama NEshkjiet tik gjeniaala, kaa to dazhi maalee. Jaa, tas noteikti nav sliktaakais piemeers (ir arii Urinals un Dosjas utt.), bet mani kaa tipa “kreatiivo” visvairaak aizskaara reklaamas ideja, ko komenteetaaja ar segvaardu Skatiitaaja formuleeja shaadi: “Ar bērna muti runā patiesība, kuras priekšā daudzi pieaugušie lišķo un izliekas. Ja šāds atklāts bērns ēd tostermaizi, tad tas nozīmē, ka tā ir patiesi garšīga.”
Dodu iespeeju kaadam no iesaistiitajaam personaam preciizaak formuleet reklaamas ideju, jo shii ir “logjikas kalngals” un tieshaam pagjeer, ka reklaamas beigaas var piekabinaat da jebko. Un pirms man paarmest to, ka esmu reti shtruntiigs kreatiivais, ja reiz reklaamaa mekleeju, lai jau no pirmaas sekundes top skaidrs produkts - davai tad tieshaam atbildam uz jautaajumu: vai no beerna mutes un patiesiibas runaashanas liidz maizei patieshaam ir viens solis? REALLY?!
nodevejs to: !!!
02.13.2009. @ 14:28
kapec butu jabut vienam solim? ja tev ir interese, varu tev parsutit savu reklamas darbu kolekciju, kas sastāv no aptuveni 6000 klipiem, kuros ir ntie piemeri ar darbiem, kur produkts NAV ne galvenais varonis, ne dialoga iemesls vai iznākums un ir pievilkts klipa notiekoshajam vienkarši tapec, ka vajag :)
nu te ir tada situacija - berns, kas runa patiesibu, taja bridi ēd maizi. dzelžaina loģika? nē. bet nez kāpēc reklāmas tārgets (sievietes ar berniem) lieliski saprot konceptu, bet vīri te 65 komentaros megina pieradit, ka reklamai ir jabut loģiskai ka traisnleņķa trijstūris :)
nu un ja šeit maizes var but jebkursh cits “garšīgs” produkts? nu labi, atzīstu. tapec tā kļūst par sliktu reklāmu?
Morphius to: nodevejs
02.13.2009. @ 18:41
Bet varu droši apgalvot, ka 98% no Tavas kolekcijas klipiem ir labi un kolekcijā nokļuvuši tāpēc, ka tajos, lai arī klipa laikā produkts nav galvenais varonis, tas beigās tāds izrādās. Un viss klipa stāsts tādā vai citādā veidā ir par branda vērtībām. Bet Fazer maizes gadījumā tas sanāk samocīti un neorganiski. Absolūti nepiekrītu kaut kur no mārketinga cilvēkiem dzirdētam viedoklim, ka klipā produktam ir jāparādaās vismaz 3 reizes! :) Sk. kaut vai tikko Good stuff parādījušos Carbury’s klipu.
nodevejs to: morphius
02.16.2009. @ 10:05
nu šis stāsts ari ir par brenda vērtībām! :)
maize garda kā patiesība.
easy.
Brains
02.16.2009. @ 13:40
beerna intonaacija ir “shausmiiga” maigi izsakoties, un teevs ir “sasodiiti” samaakslots.
tostmaize paliek vispaar kaut kur taalu:(
juhan
02.17.2009. @ 14:43
Riktiigi smeikliigi lasiit shamo sviestu…. pats esmu arii iekshaa reklaamu veidoshanaa un uzskatu ka ne es( it iipashi :) ) un NEVIIENS ieksh LV vispaar TEICAMU TV reklaamu NAV LIIDZ SHIM RADIIJIS. Visaam LV reklaamaam var piesieties. Pilniigi visaam. Taa kaa buutu laiks beigt cepties sheit, shajaa piilju diikii….
Kaa maakam, taa maunam. Tas attiecinaams gan uz radoshajiem, gan uz tehniskajiem,,,,,
Morphius
02.18.2009. @ 09:34
Juhan, tik traki gan nav. IR dažas. Piemeeram, ļoti jēdzīga bija TV reklāma Moskovskaja vai Stoličnaja šņabim, kur lidostā sagaida krievu delegāciu.
viltota beka
02.18.2009. @ 13:35
vo vo. man liekas, ka arī Aldarim taisītais Antons bija ok. un ari Ādažu čipsu reklāma par “Nežēlīgi garšīgi”, kas dabuja cik tur Golden Hammerus. zīmīgi, ka visas šīs reklāmas ir taisījis McCann-Erickson.
nu forši
02.18.2009. @ 22:34
Bija ko palasīties. vēl dikti patika, ka piesējās tik tak Latgales radiem kaut Kurzemē vairāk. Tas nu tā par lielu drosmi, kreativitāti un dikti neordināru domāšanu liecina. Bet reklāmu noteikti pieņema vidusdialekta onkulīts vai tantiņa, vienalga vecuma ziņā vai domāšanas, kuru nedaudz tā kā biedē moderns kadrējums, apgaismojums un tā tālāk. bet tas protams nav iemesls to nekritizēt.
budad
02.19.2009. @ 11:04
kritizēt vajag, ja? :) reklāma, cik saprotu, tārgetam ir pieņemama, bet tas nenozīmē, ka nevajag kritizēt. savdabīga loģika.
kritizēt vajag. un daudz. man kritika par radošu darbu vienmēr saistījusies ar Hēgeliskām šaubām, kas no pelavām atlupina graudus un palīdz nonākt līdz tīrām un patiesām zināšanām. un zināt ir gandrīz tik pat labi, kā kritizēt.
citi saka, ka vajag sākumā zināt un tad kritizēt, bet tās jau ir tikai skauģu runas. var arī otrādi, kā pierādā patērētāja ieradumus un domas telepātiski pārzinošie pilsoņi. paldies par izklaidi :)
woodoo
02.19.2009. @ 12:14
Taisnību sakot- slikts marketinga produkts! Ar bērna muti runā patiesība… hehe… ok! Kuru tas interesē? Es nenoticēju! Kopš kura laika efektīva reklāma ir tā, kurā kkas būtu jāizdomā? :D uz zemapziņu neiedarbojas. Ja arī paliek atmiņā, tad vienīgi kā reklāma, kuras izstrāde diezgan daudz maksāja un kura tajā pat laikā ir tik bezjēdzīga! ;(
eddie to: woodoo
02.19.2009. @ 15:12
kuru interesē bērna mutes patiesība? mērķa auditoriju interesē :) mammas.
ja tu neesi mamma, tad tava zemapziņa un tas, kas tajā ķeras Fazer Tostermaižu pārdošanas vadībai interesē tik pat daudz, cik pornozvaigznei bībele.
(ja tev ir dati par šī klipa izmaksām - lūdzu esi coins čalis - padalies :)
Traipss
02.20.2009. @ 14:15
A ko, eddie, nebij dārgi, ja cielaviņ?
eddie
02.20.2009. @ 14:56
no kā gan man to būtu zināt, dūdiņ?
Traipss
02.20.2009. @ 16:26
Taču tavā aģentūrā, mccann, taisīts.
eddie
02.20.2009. @ 16:53
es gan nestrādāju reklāmā, kur nu vel McCann.
Tik Tak
02.20.2009. @ 17:45
Eddie:
Mātes vs meitas reklāma ir vēl sūdīgāka, jo liek jauko māmiņu pēc diskusijas ar “patieso” meitu novērtēt kā “pērkamu” sievieti. Diezin vai tārgetgrupa sevi ar to vēlētos asociēt. Dokumentāla pamatojuma maniem izteikumiem atkal nav, mīz verdošu, ko lai dara.
eddie to: Tik Tak
02.20.2009. @ 18:08
pag, par ko tu runā, rakari negantniek? kas par reklāmu ar māti un meitu? manējais nav redzējis. un kapec tu man to saki, it kā es pie tā visa būtu vainīgs? :) ja tu runā par klipu ar māti un PUIKU, tad tieshi sho klipu tārgets uztver vislabāk. līdz šim neesmu redzējis nevienu sievieti, kas to noskatījusies nepasmaidītu. jo reālais nospiedums ir nevis tas, ka reklāma vinjas padara par palaistuvēm, bet tas, ka katrai sievietei dzivē ir bijušas (un vairākumam, ari tavai sievai, joprojam ir) vairakas vīriešu kārtas alternatīvas, ko viņas apsver vai nu vīra, vai mīļākā lomai. kur tu dzīvo, āzīti manu? :)
skatītāja
02.20.2009. @ 18:18
:)))))))))))
trāpīgākais komentārs, ko esmu šajā diskusijā izlasījusi :)) (par sievietēm un konkrēto sievu). pilnībā piekrītu. pieļauju, ka TikTaka kungs vaiu nu nav precējies, vai nesaprot ko sievietes grib un kā domā. bija vērts uzrb līdz beigām! :)))
Tik Tak
02.21.2009. @ 11:28
Aftersales turpinās :) Tas priecē, bet …ja pat es saputrojos ar meitu/puiku, tad ar message nolasāmību ir problēmas. Tur tiešām ir tas pats puika, shame on me…
Par sievietes sajūtām - tas ir jautājums kontekstā. Reklāmai ejot pēc “sex un lielpilsēta” ir cits traktējums nekā pēc “māmiņu kluba”, to tak jūs, cerams, esat dzirdējuši, kaut vai pa ausu galam :)
P.S. Vispār jau es nemaz tik slikti šo reklāmu neuztveru, kā te kādam ir radies iespaids. Diskusijā iesaistījos kā oponents tiem, kas sāka meklēt kašķi aģentūru starpā, kas IMHO ir out of case. Mans vērtējums 2 kakas, kas ir pat zem vidējā. Bet nupat, kā velniņi no lādītes ir izlēkuši citi “ģimeņu” klipi, kas, atkal subjektīvi, ir labāki par tostermaizēm. Kā redzat arī badadā nav ne Kāruma ,ne Rasspilvpiena cepumzaptpiena reklāmas (kas vispār ir interesanta ar savu gestaltraksturu). Tāpēc turpiniet tik rakt.
mirla to: Tik Tak
02.22.2009. @ 22:00
:) jā, par Selgas/Rasas piena klipu pilnīgi piekrītu. tas stīvums, kas tur dveš no tās katastrofālās aktierspēles un līdz kliņķim banālais dialogs liek pabrīnīties, ka šajos laikos vel TIK sūdīgu mantu kāds ražo. Ad Astra šito saķēzījuši, btw. savukārt Kāruma klipu tev te neredzēt kā savas ausis, tā kā to taisījuši tie paši, kas uztur šo portālu ;) te jau pat parādījās pašslavinoši teksti par šo bezidejas kampaņu iekš sadaļas Good Stuff :) cirks gatavais.
eddie
02.22.2009. @ 22:08
ok, pieiešu jautākumam no citas puses - Tik Tak, kāda būtu tava teorija kāpēc tārgetam tas klips patīk? pēc manas loģikas, ja reklāmā tevi sauc par mauku (vai sūta dirst kā Mango radio), tad tava dabīgā reakcija būtu no tā brenda novērsties. ne? kas tavās smadzenēs ir iekārtots savādāk, kas liek cepties par šo vienkāršo klipiņu 80 komentāru garumā, bet tārgets skatās, smaida un pērk maizi? mana dūda nomainīja savu ierasto Hanzas maizi pret šito tās reklāmas iespaidā, bet tev lūk kaut kas nespičī.
premjera kandidāts
02.23.2009. @ 09:52
par šo klipu man domas dalās, bet klips ar mammu, kas taisnojas kapec precejusi tēti vienmēr mūsu ģimenē izsauc neviltotu sajūsmu. labi izturēts joks, bet tomēr sirsnīgi. par Tostermaizes pirkšanu gan vēl padomāšu ;)
ivars k.
02.23.2009. @ 10:43
šim klipam iesutīti turpat 100 komentāri, bet tādam Home4You nemaz 10 neaizvelk.
Jums reklāmā strādājošiem laikam galīgi nav ko darīt…
viltota beka to: TikTak
02.23.2009. @ 13:09
“Par sievietes sajūtām - tas ir jautājums kontekstā. Reklāmai ejot pēc “sex un lielpilsēta” ir cits traktējums nekā pēc “māmiņu kluba” - tavuprāt ja mani reklāma uzrunā kā sievieti no “māmiņu kluba”, tad nevar būt ir runas par manu izvēli attiecībā uz vīriešiem? ja man ir bērns, tad par seksa tēmu būtu tā kā laiks aizmirst? paskaidro lūdzams savu argumentu, kapēc mammas un partnera izvēle ir pretnostatījamas lietas, ko reklāmā apvienot nebūtu vēlams - ļoti ieintrigēja tavs skatījums :)))
Edge
02.23.2009. @ 17:18
Lūdzams neskaidro TikTak, jo pretējā gadījumā nāksies skaidrot bezgalīgi ilgi ( īpaši, ja V.beka ir no Venēras, bet TikTak no Marsa ). Tā jau Asezinators jaunas bildes/klipus vairs neizliks, ja par šo turpināsies ‘šķepu laušana’.
” Pētījums: bērnu viedoklis ietekmē pirkumu lēmumus trešdaļā Latvijas mājsaimniecību”
http://www.gfk.lv/lv/node/258
viltota beka to: Edge
02.24.2009. @ 11:07
nemusini :)
mani interesē vīrieša vs. sievietes skatījuma atšķirības - šajā gadījumā - precētas sievietes nepiedienība runāt par partnera izvēli. interesanti tak! :)
Lora
03.21.2009. @ 16:36
man patika, ja ja, varbuut jaucu to visu ar vienkaarshu humoru un labu triku,,
bet man sauklis asocieejas (kkas garshiigs), ka shis puiseens dabuujis nobaudiit VIenu “karoti medus” kad atspeeekojis TEEVa teikto!!
DODS pret dodu - tas nu gan ir baudiijums,,
Ods
04.03.2009. @ 20:14
Cienījamie, lielus pārdošanas apjomus sasniegušie reklāmas brīnumu radītāji, (kā zināms tas ir galvenais reklāmas radīšanas mērķis, šeit domāju par patēriņa precēm), palasot dažus komentārus, rodas iespaids, ka esat kompleksaini un dažādu nepilnvērtību mākti.
Par savu galveno mērķi uzskatat atvemt krupjus un vardes šajā portālā……… skumji. Un kā rādās darbiņa arī nav īpaši daudz, ja ir laiks šeit kvernēt un būs vēl mazāk………… :)
Bird
08.17.2009. @ 22:05
“Taisnību sakot” - latviešu valodā ir tāds parazītizteiciens, kurš retoriski pastiprina jebkuru apgalvojumu, bet rezultātā šis parazītiņš apšauba ticamības momentu un gribas uzreiz kliegt: “Tu tikai nedirs!” Nav jau teiciena: “Nemelojot, Melus nesakot utt…”
Bet no loģikas, reklāmā viss jau ir savās vietās. Kā vecais sliņķis kuram grūti gludināt savas bikses un protams palīdzēt sīkajam aizsiet kurpes (kur nu vēl iemācīt aizsiet) var sīkajam klārēt dari to un to. “Shut up mother fucker!” (kas viņš tiešā nozīmē ir)
Bet pa tēmu.
Es stāstu sajutu tā, ka Fazer, taisnību sakot :), grib iestāstīt, ka maize ir patiesi garšīga, bet tas paliek nekādā vārdiskā formā un vizuāli man nav licis sajust garšīgas maizes sajūtu mutē, nevar visu ar tipa asprātību vai seksu notirgot, cmon? nu nevar! :)