Paradontax siekalas
Please enable Javascript and Flash to view this Flash video.
Lai nodrošinātu veselā saprāta uzvaru pār pārdošanas ambīcijām medikamentu kategorijā, visi medikamentu komunikācijas materiāli pirms parādīšanās medijos ir jāsaskaņo Valsts Zāļu Aģentūrā. VZA nodrošina to, lai medikamentu reklāmās neparādītos nepamatoti ieguvumu solījumi, nenotiktu patērētāja iebaidīšana ar iespējamajām slimības sekām, utml., respektīvi, patērētājs nedrīkst tikt piespiests iegādāties bezrecepšu preparātus.
Tā kā zobu pasta nav medikaments, uz šo kategoriju nekādi ierobežojumi neattiecas, tāpēc var izmantot jebkādas metodes. Konkrētais klips (visticamāk ar tuberkulozes pēdējās stadijas slimnieku galvenajā lomā) labi dramatizē smaganu asiņošanas problēmu, bet to dara tiiiiik pretīgā veidā, ka brīdī, kad stāsts ir nonācis līdz zobu pastai, kas problēmu it kā risina, liela daļa skatītāju riebumā ir pārslēguši TV kanālu. Var jau būt, ka mūsdienu piesātinātajā reklāmas tirgū ir jāizmanto arvien radikālākas metodes, lai nodrošinātu reklāmas pamanāmību, bet to tomēr vajadzētu censties panāk ar radošiem risinājumiem, nevis naturāli pretīgiem. Nez cik ilgi radošais direktors lauzīja galvu pie šī risinājuma?

← Balso!
(4.13 / 5), 389 balsotāji,

86 komentāri
crackcode
09.15.2008. @ 12:43
nepiekrītu. man likās elementāri, vienkārši un saprotami. tad kad izkrita zobs es pat pasmaidīju.
nekas radikāls. ja nu vienīgi priekš pārlaimīgi smaidošo silikoncilvēku fotošop+porcelāna zobu reklāmcienītāju auditorijas.
šķiet pilnīgi nevietā salīdzināt tuberkulozi (kas ir plaušu slimība) un smaganu asiņošanu. tad jau lepru, gangrēnu uc arī var pieminēt - kas vēl tev saistās ar asinīm.
relax. iedzer zaļo tēju.
sprinteris
09.15.2008. @ 12:57
beidzot ir normāla zobupastas reklāma.. vismaz kaut kas atšķirīgs :)
Lie
09.15.2008. @ 13:37
Pilnīgi pretīga reklāma, pilnīgi neciešama. Bvē.
peecha
09.15.2008. @ 15:58
ļoti nepatīkama reklāma. tagad Paradontax asociēsies ar asiņainu izlietni
baranka
09.15.2008. @ 16:34
man shkjiet adekvaata reklama, turklaat, ja kaadam ir asinjojushas smaganas, tad skats izlietnee ir tieshi taads, nu ok, bez izkritushaa zoba :)
DM
09.15.2008. @ 16:40
Beidzot adekvāts 5 kaku skaidrojums “vemt gribas”. Jā, arī man dažreiz gadās šāds skats izlietnē, taču TV es tādu redzēt toč negribu.
Atšķirīgi? Jā, taču pretīgi.
Tas kā amerikānu komēdijās. Smieklīgi viņiem liekas tikai torte sejā vai spēriens pa pakaļu.
Dada
09.15.2008. @ 20:11
Man tieši likās – o, vienreiz normāla, tieša, atbilstoša un spēcīga reklāma.
Kur rakstīts, ka reklāmai allažiņ jāizraisa kokerspaniela smaids?
Tāpēc jau visi bloki ir piebāzti ar reklāmām, kas atgādina piekrautas autiņbiksītes: mīkstas, ar puķītēm un pilnas ar sūdiem.
Buratino
09.16.2008. @ 09:18
sprinteris
crackcode
baranka
Dada
Pieņemu, ka jūs visi šīs reklāmas iespaidā esat iegādājušies paradontax zobu pastu (ja ne šo tad citu)?
Reklāmas uzdevums, kuru derētu paturēt galvā daudzām reklāmas agentūrām, ir nevis būt maksimāli originālam, bet radīt reklāmu kura pārdot!
Ak, jā, par šo reklāmu pievienojos DM
Beidzot adekvāts 5 kaku skaidrojums “vemt gribas”. Jā, arī man dažreiz gadās šāds skats izlietnē, taču TV es tādu redzēt toč negribu.
Atšķirīgi? Jā, taču pretīgi.
alex
09.16.2008. @ 09:23
Reklāmas aģentūra/radošais direktors nākamo pasūtījumu varētu saņemt no sajūsminātā sieviešu higiēnas pakešu ražotāja. Tas tik būtu spēriens ‘kritiskajām dienām’! ;)
Skumbrija
09.16.2008. @ 09:39
Jocīgi… pirms divām nedēļām biju pie zobuārsta un tur man skaidroja, ka smagana asiņošana laiku pa laikam (nu ne katrā tīrīšanas reizē kā parādīts reklāmā) ir normāla un pat vajadzīga lieta. Jo redz lietojot visādus mūsdienu draņķus tie sakrājas smaganās un tad ir tikai labi ja asiņu veidā tie tā teikt ‘pamet mūsu organismu”.
Ja nezinātu šo info, tad ši reklāma man pat liktos diezgan laba…
Edge
09.16.2008. @ 10:59
Zobārsts ieteica…? !,- jo vairāk patērētājs Latvijā ieklausīsies speciālistu padomos, jo spēcīgākus ieročus būs jāsāk pielietot reklāmistiem. Sak’ , ja ‘ lielgabali ir novecojuši ‘, tad patērētāja apziņa jāiespaido ar ” atomieročiem ”. Mani gan vairāk izbrīnīja ‘ Golden Hammer ‘ vides reklāmas plakāti ar aitām, - ”copy-paste” metodes pielietošana arī pēc ‘Beigtās balles’ nebeidzās. Var jau Šveices piemērus izmantot, bet savam festivālam jau ko oriģinālāku varēja izdomāt - http://viz.cwrl.utexas.edu/node/160
Andris Bulka _to: Edge
09.16.2008. @ 12:21
jā, Golden Hammer tas ir atsevišķs stāsts.
1. aitas - nodrāsta, 100x redzēta klišeja līdz baltajām pelītēm
2. melnie vs baltie dzivnieciņi - tiko latvija bija reklāmas festivāls kur arī bija melnie vs baltie dzivnieciņi (ruls un sucks).
3. in ad we trust. šis sauklis principā nav nekas jauns, jo no dolāra zīmes mēs zinām ka “in god we trust”.
bet pagājušajā gada beigās kautko līdzīgu es redzēju tādā sabotagestorm.com projektā “in sabotage we trust”, pēc tam šī gada pavasarī baddog izlaida savu kartiņu “in dog we trust”, un tagad gh nāk klajā ar savu “in ad we trust”. eij veči nav par daudz priekš mazās latvijas pusgada laikā?
pie tam grafdiz visiem darbiem bija sarkans, balts, melns.
1. http://www.sabotagestorm.com/blog_media/udre/wallpaper/dies_SabotageStormCom_1024×768.jpg
2. Baddogu nevarējua atrast.
3. http://www.hammer.lv/images/vizualis.jpg
par pirmajiem. sabotagestormiem ņemot vērā bezbudžetu (tā izskatās), nenopietno raksturu, kontraverso pielietojumu (god > sabotage) - ir pat patīkami.
baddog - lai arī nāca pēc tam, bet izmanotjo god/dog reverso atradumu arī ir piedodami.
bet GH gadījumā tas ir bezgaumīgi nodrāsts šablons-plaģiāts vēl jo vairāk pielietojot reklāmā, vēl jo vairāk reklāmas festivālam. Lai par to pārliecinātos ievadam googlē “in we trust”
You see…. ?
eddie
09.16.2008. @ 12:27
nu ja jau reālisms tautai tik tuvs, tad es paredzu, ka crackcode un baranka neiebildīs, ka Always, lai “raditu kaut ko atšķirīgu” rādīs paketes ar asinīm, Regulax - beidzot dibenu pametušo aizcietējumu un Prostamol Uno veselīgas prostatas slaiki izšļāktu spermu. var jau būt, ka tā arī vajag.
crackcode .... edģikam
09.16.2008. @ 13:05
salasot groziņā daudzos pretrunīgos komentārus nākas secināt ka šis varētu būt tas gadījums, kad par vizālās sāpju izturības slieksni nestrīdās. nu toč “sit mani nost” neredzu neko briesmīgu. vēl jo vairāk, ja tas iet reklāmas blokos starp Prison Break. common.
un varbūt šis viens no tiem retjiem gadījumiem kad fokuseni uz sarkanā paklājiņa ar čipšiem vajadzētu izsaukt.
p.s. atzīšos es esmu no tiem kas killbill skatās ēdot popkornu, es zinu ka citiem ir slikti. un zinu ka daudz ir tādi kas killbillam nav redzējuši abas sērijas, bet tikai pirmo līdz pusei. es nepārmetu, nonosodu, nestrīdos.
crackcode
09.16.2008. @ 13:10
… “neredzu neko briesmīgu” - to es biju domājis par konkrēto reklāmu nevis tavu piedāvājumu.
eddie
09.16.2008. @ 13:21
nu tad tik grauz popkornu un līksmo par asiņainām siekalām :)
crackcode ..to eddie vēlreiz
09.16.2008. @ 13:43
… un es jau arī pašā sākumā teicu, ka nevajag salīdzināt tuberkolozes krēpas ar “ikdienišķo” smaganu asiņošanu.
“dibenu pametušu aizcietējumu” VS smagu asiņošanu (vai kautvai bērns nobrāzis asiņainu roku). neredzi atšķirību. ja arī tos uzliek uz vieniem svariem - arī neredzi? cmon.
summary:
“es šo problēmu redzu tā” - teiktu godmanis “te ir jaizšķir trīs lietas”:
“Pirmkārt”: kā jau tiko teicu, nevajag paplašināt savu reālisma iztēli tālāk par asiņojošām smaganām: “kas būtu ja būtu un ko tad mēs nabaga reklāmisti darīsim tālāk pēc šī incidenta, vai tiešām nākotnē būs jāfilmē iecietējusi kaka utml.?” es zinu mums ir iztēle, mums ir katram savas problēmas kurām 35mm krāsaino filmu nevajag tērēt, mums ir savas neķītrās fantāzijas. tapēc, kolēģi, pagaidām paliksim pie asiņojošam smaganām.
“Otrkārt”: kā izrādās badad fokusa grupā nav vienozīmīga viedokļa. jāsecina ka katrai smadzenei atšķirīgs vizālais sapju slieksnis un šī konkrētais TVC atrodas uz robežas. tāpēc par asiņojošām smaganām būs jāskaita balsis - kā lemsiet ā būs.
“Treškārt” (gomanim treškārt nemēdz būt)
…. bet no manis. par radošo risinājumu. es sapratu ko man grib teikt, apzināju problēmu, piefiksēju. punkts. komentāros tiek izteikti viedokļi ka varēja radošāk tb. caur birlēm, iztēli un puķēm (ironizēju)? varbūt, bet baidos ka to mēs varētu noskaidrot tikai tad ja uz galda ir kautkas konkrēts ar ko salīdzināt.
crackcode
09.16.2008. @ 13:46
dāmas, saglabāsim mieru.
pupuks
09.16.2008. @ 14:00
Kaut ko tik pretigu sen nebiju redzejis. PArsledzu tv, kad saakas shis suuds.
Galastiso Biedrs
09.16.2008. @ 14:01
Edij-Stanga, nevari neatzīt ka zobpastas reklāmu rindā šī ir pamanāma. Edge normāli noraksturoja to kā ieroču evolūciju. Tas, vai tev riebjas asinis siekalās vai citur ir tava privāta lieta, grauz savu graužamo un līksmo par jautrajiem Orbit 3D zobiņiem.
eddie
09.16.2008. @ 14:24
kas ir stanga?
tieši to jau ari es mēģinu pateikt, ka man asinainas siekalas besī :) punkts. tapat kaa kaudzē samestas cenu zīmes? ;)
Andris Bulka _to: Edge
09.16.2008. @ 14:24
jā, Golden Hammer tas ir atsevišķs stāsts.
1. aitas - nodrāsta, 100x redzēta klišeja līdz baltajām pelītēm. gandrīz tikpat cik spuldzīte.
2. melnie un baltie dzivnieciņi - tiko latvija bija reklāmas festivāls kur arī bija melnie un baltie dzivnieciņi (ruls un sucks)….manas zemapziņas vizuāla reference, bet koncepts cits … nodrāzts
3. in ad we trust. šis sauklis principā nav nekas jauns (pārfrāzejums no dolāra zīmes “in god we trust”).
BET. UN. pagājušajā gada beigās kautko līdzīgu es redzēju tādā sabotagestorm.com i-projektā “in sabotage we trust”, pēc tam šī gada pavasarī baddog izlaida savu kartiņu “in dog we trust”, un tagad gh nāk klajā ar savu “in ad we trust”. eij veči nav par daudz priekš mazās latvijas pusgada laikā? Es varbūt vel kautko nepamaniju?
pie tam grafdiz visiem darbiem bija sarkans, balts un kautkāds melns.
Skat: http://www.sabotagestorm.com pie tapetēm
Piedosim sabotagestormiem. ņemot vērā bezbudžetu (tā izskatās), nenopietno raksturu, kontraverso pielietojumu (god > sabotage) - ir pat kautkāda patīkami ironiski.
baddog - lai arī nāca pēc tam, bet izmanotojot god/dog reverso atradumu arī ir piedodami.
bet GH gadījumā tas ir bezgaumīgi nodrāsts šablons-plaģiāts vēl jo vairāk pielietojot reklāmā, vēl jo vairāk reklāmas festivālam. Lai par to pārliecinātos ievadam googlē “in we trust”.
You see….
Tapēc, uzņemoties visu atbildību, Es atļaušos apvainot GH izpildītājus tik ļoti atbildīga darba nolaišnā pa rensteli.
Andris Bulka _to: Edge
09.16.2008. @ 14:26
..ups (upsis uzkārās)
eddie
09.16.2008. @ 14:29
Galactico Biedram atgādinashu, ka šokējot pievērst uzmanību var kurš katrs losis. tā nav diža māka nostāties Brīvības ielas vidū un novilkt pliku pi***i. māka ir to novilkt tā, lai šis skats iekārdinātu patērātāju pirkt tavu produktu. cik saprotu, asiņainās siekalas daudzus iekārdina - good, pērciet! :D man nestāv.
Dana >>>> eddiejam
09.16.2008. @ 14:38
vai tad tev vispār stāv?
Galastiso Biedrs
09.16.2008. @ 14:42
Man po tava nestāvēšana un es nesaprotu, kuru preci tu taisies pārdot stāvot Brīvības ielā ar savu “pliku pi***i” , viagru, vai?
Varbūt būtu jēga tavai dzīvei badadā, ja tu mēģinātu argumentēt, nevis iznesties ar tekstiem.
superanonīms
09.16.2008. @ 14:45
spītējot visām šeit čīkstošajām vecmāmiņām - es šodien speciāli nopirkšu paradontax. un jūs, bl ja varēsiet pašas, piemēram, spļaut savas asinis līdz mūža beigām savās izlietnēs un priecāties. bet es bl ja skatišos asiņanu reklāmu un ar savām savām veselajām smaganām pār jūsu līķiem zērgšu baisus smieklus. jā.
eddie to: dana
09.16.2008. @ 14:51
nē. pilnīgi noteikti nē :)
superanonīms >>> eddie
09.16.2008. @ 14:52
un tu dir++j vari lošiem parādīt kā pie brīvības pieminekļa novilkt bikses tā lai iekārdinātu ar savu produktu? jeb nu whatever, kādi tur vel ir tie tavi triki?
to Galastiso B. nē viņš tādā veidā nepārdos viagru, labākajā gadījuma gailenes.
eddie to: galactico biedrs
09.16.2008. @ 15:02
pliks pi***is ir alegorija, ko pielidzinaju asiņaino siekalu pieejai reklāmā: šokēt, kad savādāk nevar (Edge koments par atomieročiem). tas ari ir mans arguments.
atgādīnāšu par tādu gandrīz paputējušu itāļu lupatu ražotāju United Colors Of Benetton, kuru šī šoka terapijas pieeja gandrīz nogremdēja.
un ja reiz esi tāda dzelžaino argumentu dūda, varbūt paskaidrosi, kāpēc ir liela auditorijas daļa (tātad tie, kam ir vēl zobi un kas tos tīra), kas vemj redzot šo reklāmu? nav maksla atšķirties no parejam 3D zobupastu reklamam. ir māksla atšķiroties pardot un nelikt skatītājam skriet vemt, to redzot.
eddie to: superanonīms
09.16.2008. @ 15:04
es domāju, ka nu jau būsi gana izlamājies - nu laiks pabeigt strugāt pie http://www.swedishpussy.com un iet atpakaļ pie algebras grāmatām.
superanonīms >>> eddie
09.16.2008. @ 15:15
mani lamuvārdi ir tikai alegorija, ko prestatu tavai puķu, matemātikas un ziepju burbuļu pasaulei.
ha
Galastiso Biedrs
09.16.2008. @ 15:16
Arguments būtu cipari, nevis nevis tavas vēmienu alegorijas un skaitļi nav ne tev ne man.
Bet domāju ka pastu pērk arī cilvēki, kas neredz nekā “jauka” šajā reklāmā - tieši tāpat kā tu un es.
eddie to: Galactico Biedrs
09.16.2008. @ 15:26
te mana atzīšanas - sēžu es pie teļuka vakarā un ar dūdu stumjam ribās dienišķo desu. te ziņu pārraidi pārtrauc siekalgabals. mana dūda lēni noliek šķīvi un saka, ka jamai vairs kaut kā negriboties. jā, ciparu man nav, tas tiesa, ir tikai vemslis :)
bet ir sava daļa taisnibas taja ko tu saki par reklamam, kas nepatik, bet kuras tomer noved pie pardota produkta. man besi absoluti visas Dosia reklamas, bet es zinu, ka ta ir ta pati kvalitate par zemaku cenu. tas ko mes sheit vairak argumentejam ir reklamas estetika. un ši pieeja IR tas pats kas radit asiņainu paketi, pat ja konkretās siekalas atsevišķiem pilsoņiem nelabumu neizsauc.
atceries, pirms paris gadiem bija somu pakeshu razhotaja Vukosette pakeshu reklama, kuras slogans bija “izkrāso pati!”. nu, patīk? pardoshans skaitlji starp citu nebija slikti, bet nu kā tev pati pieeja? :)) tā neko “atomierocis” ne?
crackcode .... edģikam
09.16.2008. @ 15:40
būvējot savus priekštatus par benettonu un oliveru toscany tu esi pieļavis ļoti rupju kļūdu.
1. toscany ar šoka terapiju uzbūvēja benetton atpazīstamību (lai to nogremdētu to vispirms kādam bija jāuzbūvē - viņš to arī izdarīja)
2. tas dažādos aspektos bija laikam atbilstoši un vairāk nekā 10 niekā.
3. toscany netikai uzbūvēja beneton atpazīstamību, bet arī veicināja sociālu diskusiju,
4. līdz ar ko paplašināja reklāmas jēdzienu vispār.
(tev nav obligāti jāuzticās man - viņs saņem ADC NY apbalvojumus un ne tikai)
5. šī sadarbība bija ļoti veiksmīga ntos gadus. un ja skatas uz to kā uz vienota kampaņu - grūti iedomāties citu keisu kas tik veiksmigi uz edge ir saglabājis nenogrustošu, komerciāli veiksmīgu seju. un var’but benetons būtu bijis tas kas viņu pašu gandrīz nogremdēja (nevis toscany - reklāmas veidotājs). jo izaugot viņa tirgum (uz soc kampaņām) luciano benetonam bija neizsīkstoša iekāre paplašināt savu impēriju un toreiz tā vērsās plašumā ASV. un loģiski ka atverot jaunos širpotreba veiklu tīklus ASV viņi saskāras ar pretestību, boikotiem pret soc imidžu. utt
tikai tad kad tu esi aptvēris šos punktus, tu vari sākt runāt kurš ko ir nogremdējis.
jebkurā gadījumā tu čurā pats sev acī tik virspusēji salīdzinot benetonu ar paradontax.
eddie to: craķikam
09.16.2008. @ 16:06
nezinu par čurāšanu acī, bet varbut arī salīdzinājums nav vietā. vietā ir diskusija par Paradontax reklāmas klozetpoteciālu. kur ir robeža tam, kad reklāma kļūst parāk reāla? kapec nelikt sakaltushu aizvietējumu. ņē tiešam - kapec’nelikt? ir kādi estētiski parametri? jeb toscanijs ir pieradijis, ka ja asiņaini bēbji ar uzrakstu AIDS uz galvas var pārdot Benetton džemeri, tad ari asiņaina pakete aizies. m?
Edge
09.16.2008. @ 16:55
Robeža reālai reklāmai ?- pieņemt un ievērot ”robežas”, tas ir liels izaicinājums Latvijas reklāmistiem, - tas tak’ būtu īsts apvērsums, kaut kādas izmaiņas apziņā, kaut kāda jauna sava biznesa būtības apjēgšana..utt., utml. Imagine,kā tai dziesmā., bet, ja reāli, tad neprognozēju, ka paši Latvijas reklāmas industrijas ‘vadošie biedri varētu drīzumā censties ieviest ES piedāvāto nozares pašregulējošo kodeksu.”Mežonīgā kapitālisma” sistēma darbojas bez robežām, tāpēc jau arī šokējošas reklāmas nebūs retums. Taču pozitīvas izmaiņas ir manāmas - nācās par tām ”robežām” padomāt i ‘Disel’ alus, i ‘Sprite’, i ,,,reklamētājiem, neiepriecina vienīga tas, ka aktīvāk par reklāmistiem Latvijā aktīvāki ir reklāmas ”apkarotāji”.
P.S. Par tiem ”atomieročiem” un to pielietošanu var vairāk izlasīt V.Peļevina ” Generation X ”….un pats pielietoju (pēc zobārsta ieteikuma) Sensodyne un BAM.
raiss
09.16.2008. @ 17:35
tas jau kurā līmenī komunicē. bet vai nav tā- visi līdzekļi labi, lai tikai mūs atceras? citreiz līdz riebumam stulbi, citreiz asprātīgi.. bet beigās visi runā, tikai neviens nepērk. nemāku spriest kā ir šajā gadījumā- būtu forši kādus pārdošanas ciparus redzēt.
crackcode .... edģikam
09.16.2008. @ 17:38
“ka ja asiņaini bēbji ar uzrakstu AIDS uz galvas var pārdot Benetton džemeri”
ja tāda bilde kautkur existē, tad parādi kur. jebšu visi tavi vārdi ir kārtējā tukšā dir***na.
superanonīms
09.16.2008. @ 18:14
nu vot bl nopirku. 4 Ls - dārga, sučka, priekš 75ml, bet ja padomā ka glāze viskija maskā tikpat, un ja atcerās garos viskija vakarus - tad ir ok.
vēl jo vairāk tāpēc - agresīvas iebaidīšanas taktika attaisnojas. jo ja tā būtu parastā 3d porcelāna, ķipa. tad es nah*j šitādu paradontax pret glāzi viskija nekad nemainītu.
superanonīms
09.16.2008. @ 18:30
Iztīrot zobus ar Paradontax un noslēdzot dienu.
Galastiso Biedrs to Eddie: “Man po tava nestāvēšana un es nesaprotu, kuru preci tu taisies pārdot stāvot Brīvības ielā ar savu “pliku pi***i” , viagru, vai?”
Preci varbūt tomēr nevar pārdot, bet no Valsts Policijas tagad pie Brīvekļa Eddie var dabūt “Ar steku pa Pim*i” pakalpojumus.
Dada to eddie
09.16.2008. @ 19:09
Reklāmas uzdevums nav patikt vai iekārdināt, bet gan pārdot. Iekārdināšana ir tikai viens no manipulācijas veidiem, nebūt ne spēcīgākais. Tu neesi mērķa auditorija, tāpēc mierīgi vari nešūmēties. Manai mammai, piemēram, asiņo smaganas, uhn, ja viņa redz, ka nākamais etaps būs izbiruši zobi izlietnē, tad vina iet un nopērk to pastu. Pilnīgi neatkarīgi no tā, vai tev nāk vēmiens vai nenāk. Filmas arī nav tikai par mīlestību, un tu nešūmējies par slaktiņiem Džārmuša vai Tarantino ķinīšos. Tu vienkārši šūmējies par visu, kas atšķiras no klišejas.
exPastniex
09.16.2008. @ 19:27
Es par krokodīlu! Man simpatizē viņa argumenti un nostājos viņa pusē.
eddie to: craķikam
09.16.2008. @ 22:36
tu gan atpalicis. neesi redzejis Benetton reklamu, kur redzams tikko piedzimis beebis ar uzrakstu AIDS uz galvas? meklē pats, neesmu tev nekāda kartotēka :) un pat ja tas butu blefs, mans arguments joprojam paliek speka.
eddie to: Dada
09.16.2008. @ 22:46
pārdošanas funkciju reklāma gan neveic, vai ne? tas ir tikai SAGAIDĀMAIS efekts. kad es eju uz banku reklāmas iekārdināts interesēties par pensijas noguldījumu iespējām, pārdod man pardevējs/klientu konsultants. neviens reklāmā klientam nevar garantēt pardotu produktu, kaut teorētiski tas tiek automatiski sagaidīts. bet ja tu klientam vari dot konkrētas sales garantijas, es tev prognozēju tirgus līdera pozīciju nedēļas laikā :))
anyway, tas nav īsti šīs diskusijas points. points, ko es te pušīju cauri ir ka estētiski atbaidošas reklāmas rauj vēmi. arī tiem, kas ir auditorija. tev var nelikties asiņainas siekalas pretīgi, bet negrūd man tekstu, ka ja man besī, tad es aizstāvu klišejas.
eddie
09.16.2008. @ 23:14
bet pāri visam - ja jums tas viss patīk, man nav ne mazako tiesibu jums uztiept savu viedokli un liegt jums baudīt šo siekalorģiju. ceru, ka mammas, kam asiņo smaganas labi uztvers produkta benefitus, to sāks pirkt kā indietis kariju un mēs Eiropā kļūsim pazīstami kā tīro siekalu nācija. esmu runājis.
Morphius
09.17.2008. @ 07:09
Bet es tomēr gribu aktualizēt citu aspektu - pofig, ka asinis, pofig, ka piesaista uzmanību ar “riebīgiem” un “uz vēmienu raujošiem” skatiem. No radošā viedokļa tā reklāma ir sūdīga un vāja! Nu uzrakstīja klients brīfā, ka “ja gadījumā, tīrot zobus, jums ir progrsējoša smaganu asiņošana, lietojiet Paradontax par 4Ls/tūbiņā un dariet to regulāri”. Un pie Target Insights: “Mājsaimnieces smaganu asiņošanu bieži neuztver kā nopietnu veselības problēmu un to ignorē, tāpēc, blā, blā, blā…” Un kāds tad ir aģentūras ieguldījums šajā pasākumā!? Uzstādīt kameru virs izlietnes? Reklāma ir radošā haltūra.
raiss
09.17.2008. @ 10:06
ja vien LV haltūras netiek ‘pieskaitītas klišejām..
Edge
09.17.2008. @ 12:08
Aktualizēt ?- tad ko, mēģināt paskaidrot klientam-stratēgam, ka TV viņa produkta veicināšanai nav vajadzīgs ? Hmm..milzīgs risks pazaudēt ‘ viszinošu ‘ klientu ( ja atmiņa mani neviļ, tad Paradontax savu komunikācijas/kreatīvo stratēģiju pēdējo 10 gadu laikā nav īpaši mainījis - sāka ar sapuvušu zobu rādīšanu, tagad asinis…utt.. ). Domāju, ka radošās aģentūras ieguldījums ir adekvāts klienta ieguldītajai atvēlētajai summai, kaut kas jau vēl arī mediju aģentūrai jāatstāj. A kāds reāls lietotājs iz badAD apmeklētājiem šito mantu arī pērk un lieto ?
Nurishments
09.17.2008. @ 12:14
Ko te visi cepās? Ja pārdošanas rādītāji pateicoties šai reklāmai kāps uz augšu, tad uzdevums ir izpildīts! Jūs ko domājat - uzņēmumam nav P***uj jūsu viedoklis? Nauda! tas šoreiz ir svarīgi, pēc gada vai diviem, kad mazināsies inflācija un tirgus būs stabilāks varēs domāt arī par tēlu, bet tagad apgrozījums ir svarīgs. Un arī jūs pēc 2 gadiem vairs neatcerēsieties šo klipiņu un savas personīgās izjūtas, bet nosaukumu “Paradontax” Jums iepotēs tagad!
superanonīms +++ to Edge
09.17.2008. @ 12:18
jā es vakar nopirku. uz viskija rēķina nopirku.
crackcode > to eddie
09.17.2008. @ 13:12
Ja es esmu atpalicis - tad tu esi pilnīgā pakaļā.
Es pritīmač pārzinu benetton kartotēku, un zinu daudz viņu reklāmas ar bērniem un zinu arī reklāmu ar jaunpiedzimušo nabassaitē. Un zinu arī aids kampaņas. varētu teikt ka zinu +/- visas viņu officiālās reklāmas. Bet “piedzimis beebis ar uzrakstu AIDS uz galvas” NEKAD. (Un izklausās pastulbi). Tapēc man ir pamats domāt ka tevis pieminētā bilde, tāpat kā visas pārējās utopiskās blēņas un rāmji par kuriem tu šeit plosies, eksitē tikai tavā izdomātajā pasaulē.
… un jo ātrāk tu to apzināsies, jo labāk tev pašam.
Eddie: “kur ir robeža tam, kad reklāma kļūst parāk reāla? kapec nelikt sakaltushu aizvietējumu. ņē tiešam - kapec’nelikt? ir kādi estētiski parametri?”
Infantīli. Nu kā vēl lai tev to izstāsta, un es nezinu kapēc es vispār iesaistos diskusijā ar pagali.
… ja tu nespēj sasktatīt ētiski-estētisko smagumu starp dažādām lietām. gsus.
0.5 kg, 15 un 280 kg. Nejūti atšķirību kas ir viegls, smags un kas ir par smagu? Ja priekš tevis ASINIS pa muti, nāsi, smaganām ir = vienlīdzības zīme = ar asinīm pa pakļu, vag īnu un citur. Ja sexoties ar savu draudzeni ir = vienlīdzības zīme = tas pats kas sexosties ar dzīvniekiem kūtī. Varbūt tev jāiet strādāt uz rimi. Kartupeli no burkāna taču tu vari atšķirt? Lai gan varbūt arī nē - tie abi ir dārzeņi. Bezjēdzīgi.
Eddie, bet es arī kautko no tevis iemācījos. Veidojot nākotnes komunikācijas ir jāņem vērā, ka eksistē auditorijas, kas neatšķir “kartupeli no burkāna”. Es maldīgi uzskatīju ka tādi vairs neeksistē.
crackcode
09.17.2008. @ 13:48
Man liekas ka Dada pieskārās vienam svarīgam topikam šajā keisā. Komunikāciju spektrs ir plašs. Daudz plašāks nekā rozā, salāt zaļā, gaiši zilā, dzeltenā un porcelāna offwhite.
Ir gadījumi kad jārunā tieši, izskaistināti caur puķēm, poētiski, emocionāli, informatīvi, šokējošie, iebiedējoši, izklaidējoši, utt. Tāpat potenciālajam pircējam maka atvēršanai var būt vairāki trigeri: bailes, prieks, laime, vēlme associēties, izcelties sabiedrība, būt drošībā, seksuāli instinkti, mātes instinkti, whatever arī izsalkums. Utt.
Tapēc radošo uzdevums ir izvēlēties kādu valodu konkrētajā gadījuma lietot. Kura būs atbilstoša to get the point acorss.
eddie to: craķikam
09.17.2008. @ 19:28
nu tu piepēries tai Benetton reklamai? tu aiz manis teiktā, precīzi atreferēta vai nē, nevari izlobīt kaut kadu pointu? kur tieshi butu ētiski estētiskā atšķirība starp asiņainām siekalām un asiņainu paketi?bliez - I am all ears!! :) man sāk likties, ka labākā daļa no tevis notecēja tēvam gar kāju. jūzless.
crackcode > to: eddie & teletūbijam
09.17.2008. @ 21:14
: )))
Atvaino ka aizskāru tavas jūtas. Nevajag uzreiz apvainoties. Relax.
Diemžēl tavā diskusijā nav pointa. tavus argumentus nekādā ziņā nedrīkst uztvert nopietni, jo tie ir balstīti uz nepatiesiem, sagorzītiem, (līdz ar ko) neizprastiem faktiem. Tu pats 3 reizes mēģināji savus argumentus veidot pieminot Benetton vārdu (comments#29, 35, 43). Neviens no tiem nav patiess, salīdzinājumi ir absurdi, neizprasti un nevietā. Tu un jebkurš, kas piedalās diskusijā par to var pārliecināties (kautvai pie google tantes). Tu lepni apvaino mani atpalicībā (benetton, com #43), bet tad kad izrādās ka tā ir tava trula nekompetence - tad tu prasi kāpēc es tam piesējos.Vot tapēc arī piesējos.
Es atsaucu savus vārdus, ja tu spēj pierādīt pretējo. It’s on.
Atšķirības? Es un vēl daži sēit mēģināja skaidrot, bet stulbuma dēļ, vai arī izlikdamies tu turpini uzdot vienu un to pašu jautājumu. Vai nebūs jau kādas 10 reizes? Es arī nēesmu tik pasists un garlaikots, lai izklaidētos ar lunaķikiem, tapēc uz šo jautājumu vairs neatbildēšu.
Nu, common atzīsties, tu šeit es tikai lai pakaitinātu cilvēkus. Tu dzen jokus ar mums. Ja tas tā ir, tad tas vismaz piešķir tavām vārsmām 1 zvaigznīti no 30. Nevar taču būt ka kāds ir tik stulbs pa īstam?
… well …
jeb turpini tāpat - pagaidām tu sevi diskreditē ar katru uzrakstītu teikumu.
eddie
09.18.2008. @ 08:41
piešķiru savām vārsmām 30 no 30. esmu te lai tevi pakaitinātu. savādāk tu noslīksi savā buillshitā craķik ;)
Arthur
09.18.2008. @ 10:00
man gan patik, loti pamacosi.
superanonīms +++ to Edge
09.18.2008. @ 11:49
nu freaks, bl tu reali paarvaarijies. taasd iznakums jau bjia, bl, paredzams jau briidii kad tu piemineeji “pi**i”. dir* savu ikdienas dir***mo, jo deell berniibas traumas katru dineu kādu janodir*. te pretigi kautkas saak smirdet. eddi eij tak tu maajaas. pameegini laimi ar vieglaakas reklamas apk****.
alegorijas, alegori*jas, alego***as, al**o***as, ********* piiiiiiiiiii
sorry, bl, parejiem kam to bija jadzird.
superanonīms +++ to eddie
09.18.2008. @ 11:50
!!!!!!!!! sorry Edge tas bija prieksh eddie !!!!!!!!
Andris Bulka
09.18.2008. @ 12:04
eddie, superanonīms! jums tagad skolā nav jābūt?
Edge
09.18.2008. @ 12:12
Normāli, - šitādas emocionālās ”razborkas” jau esmu industrijā piedzīvojis n-tās reizes. Nepārsteidz un garlaiko…..
Izbrīna gan ‘ badAD ‘ veidotāju attieksme, - tā vietā, lai palielinātu podu izmērus - tos vispār izdzēš (logo), bet tās ka.u straumes regulēt nevēlas. Kā tad tie lielie plāni realizēsies? http://www.alberts.lv/?name=actuality&mid=24309
Asezinator, mosties !
bruno
09.18.2008. @ 14:55
euu…aauuu…moš liekam jaunu bildi iekšā?!
Artuurs
09.19.2008. @ 15:21
Ļoti laba reklāma :) tiešām patiik un pilnīgi nekas pretīgs vai lieks. Viena no labākajām pēdējā laikā :)
po
09.20.2008. @ 19:17
nepatiik? nejeegas & miizeeji.
patiik? nejeegas & dirsaaliideeji.
bulka=blaka? nozheelojami.
ap/dirseeji daargie! liiksmojiet, ka jums par juusu radiitajiem suudiem kaads atmet pa grasim, un basta. punkts. mazaak dirsiisieties sheit - vairaak atliks laika buut, padomaat, un, kas zin - ko jeedziigu uzradiit. punkts2.
ARM
09.21.2008. @ 22:41
Piekrītu autoram!
Diezgan pretīga reklāma. Ja tas ir normāli, tad nez kāda varētu būt reklāma pret aizcietējumiem vai mīkstu vēderu???
Zaraziks
09.22.2008. @ 22:52
Man apkārtējiem līdzcilvēkiem un man pašam šī reklāma nepatīk. Es nezinu, ar kādu slimību jāsaslimst, lai sasniegtu reklāmā atainotu gadījumu. Šaubos, ka minētā zobu pasta tur vairs spētu līdzēt:)
Dai-rai
09.23.2008. @ 15:29
Izcili pretīga reklāma. Tās scenārija autori acīmredzami aizmirsuši, ka jāreklamē bija zobu pasta, nevis it kā zobu tīrīšanas process. Fui!
santech
09.25.2008. @ 00:05
pretīgi, jopcik!
lola
09.25.2008. @ 14:22
manuprāt šī reklāma ir pati pretīgākā, kādu pēdējā laikā esmu redzējusi. jā protams lielākā daļa reklāmas ir neveiksmīgas un garlaicīgas, bet šī reklāma izraisa pretīgumu. nu labi ir cilvēkiem tādas problēmas, bet nu vai man tiešām ir jāredz šādi neestētiski skati televīzijā? fuj fuj!!!
un vispār manuprāt vienas no foršākajām reklāmām parasti ir tehniskām lietām, it īpaši mašīnu reklāmas!
Osiiic
09.25.2008. @ 16:28
Runājot kā cilvēkam, kuram vajadzētu tikt reklāmas nozombētam un būtu jāskrien pirkt attiecīgais izstrādājums. Piedodiet, bet šī reklāma izraisa tikai un vienīgi riebumu. Un es nekad neiešu pirkt kaut ko tādu, ko man uzstājīgi sasaista ar riebuma izjutu.
Ja šādu piegājienu izmantotu uz tualetes papīra reklāmu, tad varētu sanākt kaut kas šāds: “Atslaukoties ar mūsu izstrādājumu, brīdis, kad pirksti cauri papīra slānim sajūt silteno masu, vairs nebūs tik nepatīkams. Mūsu papīrs ir biezākais, tādēļ nekad nenotiks tā, ka pirksts, izdūries cauri papīram, iegrims mīkstajā masā. Pērciet tualetes papīru X un baudiet sava ķermeņa siltumu bez bažām!”
Osiiic
09.25.2008. @ 16:31
Atvainojos, ka nepieliku jaunā tualetes papīra reklāmas saukli iepriekšējā ierakstā, bet man tas ienāca prātā tikai pēc tam, kad jau biju apstiprinājis ierakstu: “Ar tualetes papīru X aiz jūsu nadziņiem nebūs melnumu!”
sanita30
09.26.2008. @ 01:16
Ļoti briesmīga reklāma maziem bērniem! Man žēl, ka manam bērnam tas jāredz, jo tā jau viņš baidās!!!!! Lūdzu, lūdzu to nerādiet vai labāk izdomājiet ētiskāku reklāmu! Iepriekš paldies!
Gundars
09.26.2008. @ 11:55
Tad jau mēnešreizes arī vajadzētu rādīt to patiesajā krāsā, nevis zilas…
erx
09.26.2008. @ 13:32
Reklamas auditorija ir tie, kas katru rītu to skatu redz savā izlietnē(ieskaitot zobus -paretam) Citiem vemt gribas?! A man vemt gribas no gejiem!!
Prika
09.26.2008. @ 18:37
Fui tik pretīgu reklāmu vēl nebiju redzējusi! Katru reizi jau ieraugot reklāmas sākumu slikti paliek un tiek pārslēgts TV kanāls. Fui!!!!
Jānis
09.26.2008. @ 19:47
Manā uztverē ļoti saprotama un efektīva reklāma. Vismaz var saprast, ka runa ir par zobupastu
superanonīms >> #69 & #72
09.27.2008. @ 12:18
“vai man tiešām ir jāredz šādi neestētiski skati televīzijā? fuj fuj!!!”
“Ļoti briesmīga reklāma maziem bērniem! Man žēl, ka manam bērnam tas jāredz”
vai vajadzēja tik viennozīmīgu naivumu publiski demonstrēt. ko vēl bez tvreklāmām jūs skataties televīzijā. ja šāds TVC ir ielikts reklāmasblokā starp teletūbiju šovu - varbūt šīs gaudas ir attaisnojamas. bet ja jūs ar bērniem skataties “izbēgušos” - jums nav nemazākā pointa gaudot.
iliite
09.27.2008. @ 12:34
Izcili pretīga reklāma!!! Es jau domāju, ka tai jābūt slikto reklāmu topā. Izrādās, ka ir arī.
Oga
09.29.2008. @ 16:58
Ļoti efektīva reklāma mērķauditorijai! Brālis aizskrēja nopirkt. Vecāki skatās, saviebjas, pasaka, ka pretīgi, saviebjas, bet skatās. Un tad izkrīt zobs un visi pasmaida. Neesmu redzējusi viņus smaidām, skatoties uz atņirgtā porcelāna reklāmām! :)
zane
10.01.2008. @ 11:38
pirmo reizi skatoties reklāmu es “pusdienoju dievīgi” tiešām gandrīz apvēmos!
es no laukiem
10.02.2008. @ 11:18
Man šī reklāma 2x sabojāja apetīti. Nu jā jā, pie televizora ēst nevajag, bet es biju ciemos. Un mājās par laimi man teļļuka nav. Bet šīs asiņainās siekalas mani sadusmoja, jo kāpēc man pusšķīvis jāmet ārā, ja, skatoties kādu nekaitīgu raidījumu vai filmu, pa vidu mani piespiež skatīties,kā kādam zobs krīt un viņš spļaudā asinis. Fui. Es šo šķebinošo materiālu neizvēlējos skatīties, un, cik noprotu, tas kaitina ne mani vienu. To,ka tur reklamē paradontaxu, es izlasīju tikai šeit. Nepirkšu principā šo pastu, jo viņi man sabojā apetīti. Bē.
Roberts
10.04.2008. @ 00:01
Viss pārējais līdz šim ir bijis tikai bērnu zīmējumi, ieskaitot sieviešu higiēnu ar 3 krāsainajām bumbiņām, kas, jāteic, ir vesels apvērsums zinātnē. Bet šitai vajadzētu melno punktu likt stūrītī vai vismaz pirms rādīšanas brīdināt, ka “iespējami nepatīkami skati”.
psh
10.04.2008. @ 20:49
gribu redzet to subjektu kursh izdomaja sho reklāmu :D nesaistošākā reklāma šinī gadā. varbut shis pats subjekts varetu izdomāt jaunu reklāmu par tēmu - menopauze savadak tagadeja reklama depresiju uzdzen :D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D
anna
10.14.2008. @ 18:28
shite skatoties nav ne vainas. TV ekraanos paasleedzu citu kanaalu.
Lapsy
11.11.2008. @ 13:59
unikāli pretīgi :x bet reklāma ir panākusi savu, tā tika pamanīta :x
Eli
03.20.2009. @ 14:50
Nu jūs gan te :D Veselīgi pārsmējos, cik elementāri no mušas ziloni var uzpūst… Ak die, zobupastas reklāma - pasaules gals :D Drīzāk šādu sašutumu man izraisa RED BULL murgi, vot tur gan autors ir bijis smagi salietojies…