Gjensidige TVC
Please enable Javascript and Flash to view this Flash video.
Turpinot iesākto diskusiju par Gjensidige preses reklāmu, piedāvājam TV reklāmu, kur vīrelis pižikā un zilajā šinelī jau redzams darbībā - glābjot latviešu bērnus. Nu nepārliecina radošais risinājums - man tomēr gribas pārliecību par Gjensidige kā organizāciju, nevis apšaubāma sižeta fabulu - ej pār ielu droši, Gjensidiges džeks Tevi izglābs. Lai nu arī kā - apdrošināšana neglābj, tā ļauj vieglāk pieņemt sekas. Maza, smieklīga izpildījuma fiška - ja ieskatāmies kadrā no augšas, Gjensidige džeks bērnu saķer ar abām rokām, bet ielas malā viņš jau stāv ar vāli un lukturi rokā. Acīmredzot, laicīgi tos tur nolicis, lai varētu pozēt packshotam.

← Balso!
(4.11 / 5), 112 balsotāji,

156 komentāri
Dr. Pain
05.08.2008. @ 13:38
Bumbu savāca onkulis pižikā kā samaksu par drošību?
po
05.08.2008. @ 13:45
Bumbu savāca Kamazs ;)
Vidējam prātam reklāma māca, ka vajag sapiķot Gjensedigam un varēs ielu šķērsot neatļautā vietā neskatoties ne uz ko.
šarpejs labradors
05.08.2008. @ 13:50
vot, vot. Piecgadniekam šaubas nerastos. Tagad var droši mest bumbu zem kamaziem- atnāks Zilais Cilvēks!
Green
05.08.2008. @ 14:36
Izrunāt to gjensidige gan ir ļoti grūti…atcerēties vēl grūtāk.
Bumbasik_telefantastik
05.08.2008. @ 14:57
Izpildījums jāteic ir neslikts. Pie šitā vienkārši ir jāpierod. Ar laiku ieiesies tautā.
saule
05.08.2008. @ 15:24
Izpildījumam nav ne vainas, cilvēki ir pie tā pastrādājuši.
Manuprāt, tik pat labi tā varētu būt Actimel reklāma, tas arī visur aizsargā un būtu tikpat liels sakars ar saturu, kā apdrošināšanas kompānijai.
Katrā ziņā es negribētu būt tā bērna vecāku vietā, kas šajā gadījumā paļaujas uz apdrošināšanu jeb Gjenkāviņtursauc vīriņu.
ras
05.08.2008. @ 16:07
par nosaukumu runājot - da sauc kaut par quioncey twarkt (c) tik tak, ja tik briesmīgi vajag. bet, ibitīt matos, tad iedresē latviešu diktoru to vārdu arī izrunāt.
stanga
05.08.2008. @ 16:09
totāls Ekštets, jau no pirmajiem kadriem sapratu :D scenārija autors jaušami apmaldījies prioritātēs - ja šis ir jauna apdrošinātāja pieteikums, kāpēc faktiski reklamē dzīvības apdrošināšanu, nevis piesaka brendu? jebšu tevi, nabadziņu, valdonīgs klients uzstiepa uz desas un tu aiz mīlas pret klienta tāmi piekāpies šim murģelim? scenārijs īsumā: Pēterburgas pievārtē iemaldās no laika mašīnas izkāpis vīrs un kustoties kā Neo no Matrixa glābj pusīti no smagās mašīnas. pakšots. :))
siruf
05.08.2008. @ 16:10
Tas punkts par to, ka apdrošināšana neglābj, bet atvieglo sekas, ir tieši tas, kas padara šo diezgan baisu. Resp. – Pareks un vīrietis šinelī samaksās par jūsu bērna līķi vai dzīvi slimnīca, un arī kamaza virsbūves bojājumiem un arī par nolauzto ceļa zīmi. Tā kā der samaksāt par nezināmo nākotni uz priekšu, jo kā gan Pareks varēs pelnīt, ja jūs būsiet beigts. Bet, lai arī kamazs ir bez maz retro vērtībā, tomēr puika, jau nav īsti ar svītru kodu. Kaut kā šis radošais risinājums ļoti pasvītro to apdrošināšanas liekulīgo un parazītisko pusi. Bildīte diezgan smuka gan ir jā.
izsakos
05.08.2008. @ 16:56
nu jā, šis norvēģu vārds nav tas veiksmīgākais nosaukumam Latvijā. Gjensidige (jensīdige), starp citu, vienkārši nozīmē - “savstarpējā”.
Glupais
05.08.2008. @ 18:08
O, a fons filmēts Limbažos uz Dārza ielas! :)
Uldis
05.08.2008. @ 18:18
Uldis Cipsts: uldis.cipsts@avani.lv
Hei, kolēģīši, tā ir mana reklāma. Ne SAN (tuvu nav stāvējis) un ne Ekšteta (viņa studijas tehnika), bet kampaņas autors esmu es. Un ja jau kritizējam, tad te jums viss CASE, lai interesantāk un vairāk argumentācijas: (*un mazāk rupjību, īpaši no stangas)
Sākuma nosacījumi.
1) Parekss vārds mainās pret GJENSIDIGE. Neizrunājams. Norvēģu. Apdrošinātājs (garlaicīga neinteresanta lieta, nav auto)
2) Edgars Stanga čakarējās ar Gjensidigu, piedāvājot dīvainas idejas, ka no visurienes ierodas tukstošiem naktssargu. Tādā kā gājienā. Naktssargs ir no Gjensu logo. Man kā skatītājam kapēc tam būtu jāinteresē??? Stanga čakarējas, kamēr viņu padzen un klients mazā stresā meklē kurš tad tagad visu taisīs. Un ja jau man palūdz un par labu naudu, tad jau var arī pastrādāt.
3) Komunikācijas uzdevums: nevis Gjensidige vērtības (kur būtu cita fiška), bet tieši vārda maiņa. PAREX pret NEIZRUNĀJAMO nezināmo norvēģisko.
4) Launch kampaņai sekos 3 gadus komunikācija, zem vienotas idejas, ar stipri lielu budžetu, tāpēc idejai jāvar turpināties konkrētu PAKALPOJUMU un TIEŠĀ MĀRKETINGA akcijās.
Secinājumi:
1) Cilvēki reklāmas redz emocionāli un nafig neanalizē racionāli, jo viņi cenšas tās neredzēt. Nu tā ir, piekrītiet.
Mums ir vajadzīgs izveidot spilgtas asociācijas jaunam zīmolam, kuras pēc tam var ilgi lietot. Vai kādam apdrošinātājam Latvijā tātas ir?? Ērika DZELŽIEM NESĀP bija lieliska. Bet Vai mēs iedomājoties apdrošinātāju redzam kādu nebūt bildi, skaņu, notikumu, tēlu? Nu nē. OK, varbūt redzam vairāk komunicētus logo. Bet ne asociācijas. Varat argumentēt pret. Bet radīt unikālas asociācijas nozarē, kur tādu nav, manuprāt, ir laba iespēja.
Kanāli
Un tad sadalam kom. Kanālus. 50 % dzirdes atmiņa, lai Tu redzot logo, zinātu kā izrunāt. Attiecīgi daudz radio (tūlīt sāksiet dzirdēt – kopā 10 dazādi dzingli), un TV. Un attiecīgi zīmola maiņas komunikācija presē. Un manuprāt lieliskas alternatīvaas komunikācijas idejas, ko drīz pamanīsiet.
Vai vajadzēja naktssargu?
1) katrā Gjenšu filiālē ir vai būs naktssarga statuja pilnā augumā (norvēģijā realizēta ideja)
2) naktssargs ir viņu logo.
3) tev ir jāatrod ar kādu unikālu asociāciju saistīt jaunu zīmolu
Vai izvēlēties lietussargu, glābšanas riņķi, mātes rokas utt???? Vai vispārīgu apdrošināšanas nozares reklāmu (Ergo - nelaimes izskatās mazākas), kura, kā jau nozares reklāma, darbojas pa labu līderim (Balta)?
Ja mums ir iespēja radīt pasaku tēlu naktssargu, kurš darbosies vēlākās pakalpojumu reklāmās, tad kas cits būtu pareizāk par šo?
Argumentējiet!
Tātad kāds būs naktssargs?
Man besī klišejas. Visur. Un protams, ka klišeja ir – naktssargs ir bārdains omulīgs onkulis a`la Santa Claus.
Un šeit mēs pieejam no pretējā. Mēs nākam prādīt, kāds naktssargs ir pa īstam…
Un pa īstam viņš ir karavīrs. Spēcīgs, skarbs un tiešs. Nekāds ne pozitīvais reklāmas varonis ar idiotisku reklāmas smaidu. Un viņš ir maģisks. Dara brīnumus. Bet viņš ir tāds kāds ir, un aptaujas apstiprina, ka auditorija šādu pieņem kā ticamu. Jo viņš, atšķirībā no klišejas, atklāj mums ko jaunu. Mēs apskatam un uzzzinam kāds ir īstais naktssargs.
Spēcīgs. Dara brīnumus. Uzticams. Sargā. Bīstams sliktajiem. – Kura no šīm īpašībām nav piemērota jaunajam zīmolam?
Izpildījums
Varētu būt zīmējums, bet reālistiski ir ticamāk un liek ieskatīties. Varētu neglābt bērnu, bet izdarīt ko mazāk extrēmu. Bet mēs taču visi mīlam brīnumus un briesmu stāstus ar laimīgām beigām. Un ja mums patīk stāsts, mēs arī emocionāli uztveram zīmola vērtības. Un atceramies NEIZRUNĀJAMO vārdu. Un mums ir asociācijas. Kuras izmantorim turpmāk. Īsts BADAD gadījums, ne?
Tehnika
Klipu filmēju es pats kā režisors, ievērtējiet kvalitāti, varu uztaisīt arī jums kādu klipu. Nopietni.
Protams ka tur ir nesakritības – apmēram kādas 6, ne tikai tās ko pieminējāt. Bet klips darbojas. Un izceļas no pārējiem.
Prese – piekrītu, protams, nekas ģeniāls un ne tuvu, bet mēs iepazīstinam ar VARONI (pasaki tēlu), kurš darbosies turpmāk jau dažādās aktivitātēs. Mēs mēģinājām, un ir tā, ka ja viņš jebko DARĪTU šeit, tad būtu par daudz INFO un mēs vairs neuztvertu ziņu par zīmola maiņu. Tā ka centos tā vienkārši un tieši. Šoreiz.
Līdzko zīmols būs zināms, esat droši, Gjenšu puika sāks darīt vienu brīnumu pēc otra.
Radio – gan jau stanga no dusmām arī to rīt ieliks
Jaukus darbiņus un daudz lielus klientus.
Uldis
Uldis
05.08.2008. @ 18:22
Ā, un īpaši kritiskajiem - Norvēģi ir nevis tikai akceptējuši, bet visticamāk, arī lietos mūsu reklāmu :))) Turēsim īkšķus.
Jaaa
05.08.2008. @ 19:20
1. Izpildījums 5 kakas
2. Case Study - 3 kakas, jo beidzot sapratu nafig kaut kas tāds ir radīts un kāds ir komunikācijas mērķis, bet trūkst mērķauditorija
3. Ieteiktu notestēt šo mērķgrupas - nešaubos, ka reakcija būs līdzīga kā badadā
4. Domāju, ka brands ir sabojāts pašos pamatos, bet kapeiku labāks par šo: http://badad.lv/index.php?paged=28
Jaaa
05.08.2008. @ 19:21
Domāju: Nāve vs. kūlas dedzinātāji
ras to autors uldis
05.08.2008. @ 20:05
“50 % dzirdes atmiņa, lai tu redzot logo, zinātu kā izrunāt” un ja tev paprasītu uztaisīt tvc piemēram tādam brendam kā garnier, diktoram būtu tā nosaukums jāizrunā nevis garnjē bet garnier tā kā rakstīts tipa latviski? afftar, uči olbanskij!
bruno-uldis
05.08.2008. @ 20:15
es te tā nedaudz īsāk un konkrētāk- uldi,nu nepārliecināji, ka tas ir kas labs un ģeneāls! Nepārliecināji!
Edge
05.08.2008. @ 21:30
Turēsim īkšķus ! - turēsim jau turēsim,lai arī ‘badAD’ ā’ daudz kritizē, te nevienam neskauž kāda panākumi ( pagaidām gan cerības ).
Varoņu mums nav Latvijā nebūs par daudz, tā kā,cerams, daudzus jo daudzus emocionāli saviļņos šis jaunradītais ( ne pēc Kurbada, Kokneša vai Kalpaka tas gan neizskatās ) miesassargs jeb naktssargs (TV klipā gan darbība norisinās dienā - kaut gan Gjesi…logo tēls nāk iz senā pagātnē reāli eksistējošā ) un daudzi jo daudzi par savu ”miessargu” izvēlēsies Parex jeb tagadiņ’ Gjensi….
Lai veicas ! Gaidīsim jaunā varoņa jaunos varoņdarbus jaunajās reklāmas sērijās jau vasarā ( cerams tur viņš - a kāda varētu būt iesauka ? - parādīsies jaunā uniformā ).
P.S. Varbūt varētu šo jauno logo tēlu izvietot apskatei arī Gjensi…mājas lapā ?
stanga
05.09.2008. @ 08:15
:) draugs, tev ir jākāpj nost no adatas, nopietni. tu to kampanju taisi tikai tapec, ka klients zina Uldi Cipstu var uzstiept uz desas, tam var aizvert muti un likt darit kaa vajag. baigo jau nu varoņdarbu paveicis :)) cik saprotu, tad tu esi tads ka universals viirs, ir ideju izdomajis, no kuras visi vemj, ir par rezhisoru uzmeties. rex populi, rex deus - tavs klips ir kakains un nevienam pateretajam tev nebus iespeja neko paskaidrot par kaut kadam tava blondaja galva dzivojoshajam brenda vertibam, beidz tak masturbet.
no klienta: stangam & co
05.09.2008. @ 08:26
Saki jau, Edgar, kā bija patiesībā - sākumā šim darbiņam biji nolīgts Tu, divu mēnešu laikā tā ar nespēji piedāvāt neko vairāk kā naktssargu baru, kas “iekaro” Latviju, bariem rāpjoties ārā no lidmašīnām, vilcieniem, kuģiem utt. Pēc tam klienta valdes priekšā izpildījies kā ērglis, liekot saprast, ka visus uzskati par pilnīgiem idiotiem, kas Tavu mākslu atļaujas apstrīdēt. Likumsakarīgi, ka klients nolēma sadarbību ar Tevi un Taviem kolēģiem pēc tā visa pārtraukt. Jau gaidījām savu reklāmu ieraudzīt šeit, un esmu pārliecināta, ka Stangam tā nebūtu gana laba neatkarīgi no satura, tas vienkārši ir ļoti personīgi ;)
Nevēlamies pretendēt uz šīs reklāmas ģenialitāni, tāds arī nebija mērķis (netaisam mākslu “āmuru ” iegūšanai, bet gan pievēršam uzmanību izmaiņām - jaunajam īpašniekam un vārdam), un jāatzīst, ka jūtos pat gandarīta, redzot to šeit un lasot arī riebīgus komentārus - tas nozīmē, ka pamanīta tā tiek, pretēji dažu konkurentu komunikācijā izmantotajām neko neizsakošajām kastēm (Nordicia) un glābšanas riņķiem (IF), kurus nebija pamanījuši praktiski nebviens no cilvēkiem, ar kuriem par šīm reklāmām runāju.
Tāds nu tas mūsu simbols ir, un Norvēģijā izmantotās statujas patiesībā ir vēl daudz draudīgākas un drūmākas :D Pie tam šī ir pirmā komunikācija ar mūsu tēlu, tuvākos pāris gadus tas dzīvos visos mūsu komunikācijas materiālos, attīstot tālāk gan tēlu, gan stāstu :)
no klienta: stangam & co
05.09.2008. @ 08:43
Un vēl - ir māksla IEKLAUSĪTIES tajā, ko saka klients (galu galā - mēs izkdienā saskaramies ar saviem klientiem, pazīstam viņus, zinam uztveri un vērtības), IZDARĪT SECINĀJUMUS un PAMATOT savus priekšlikumus.
Tādi partneri, kas spēj to izdarīt, ir reti atrodami un tiek augstu novērtēti.
Edgar, nav smuki apmētāt ar dubļiem cilvēku, kas ir vismaz galvas tiesu par Tevi pārāks un tikai tāpēc, ka Tev pašam nav ne šādu dotību, ne vēlmes vai spējas normāli ieklausīties un komunicēt ;)
stanga
05.09.2008. @ 08:46
nu beidzot badad.lv ir sasniedzis limeni, kad lapa sak kalpo par platformu reklamas netiras veshas mazgashanai. lai notiek. dārgais klient, tu skaties uz reklamas agenturu kaa aunu baru, kuram var uzspiest darit jebko. ja reklamists aizstav savu ideju, tad valdes tantuki nesaprašanā sāk raukt degunu - pag, vai tad puisis nesaprata, ka vinjam bus jataisa musu izdomats scenarijs? un luuk ko izdomaja kulinarijas tehnikums: pa ielu brauc automashina, ielas mala stav pusiitis, kas megina izburtot sarezgito nosaukumu. uzrodas viirs zilaa mantija un saka - ta ir Gjensidige! packshots. jusu planpratigo klipu neiesutiju es un man, atklat sakot, klaji nosplajuties par jusu remdeno kaku. preses makets ir vienkarshi katastrofa un klips ir komercsizshets ar 3D efektiem. lai veicas jums un jusu genilajam radoshajam! :))
Džīzass
05.09.2008. @ 08:49
Man šī patīk daudz labāk par printu. Ok, krāsas, gaismas, muzons utt varētu būt labāk, bet tik un tā, mazliet virs vidējā līmeņa. Tas, ka apdrošināšana nenovērš nelaimes gadījumus, nav nekāds pārmetums, ir muļķīgi to tā analizēt. Visas krutākās pasaules apdrošināšanu reklāmas spēlējas ar notikušiem/nenotikušiem gadījumiem.
Tik Tak
05.09.2008. @ 08:52
A vot šitā veļas mazgāšana jau rauj uz korķi.
Man ir pilnīgs po, kāds lohs ir/nav Stanga, to jūs skaidrojiet citā laikā un telpā, bet ka šim murgam ir jābūt badadā esmu pārliecināts par 100%.
Ja jau tagad gan klients, gan idejas autors Gjensidali ir vienkarsojusi par Gjensi, tas liecina, ka brands kā vērtība ir pilnībā devalvēts un tāda nosaukuma izvēle šeit bīdīšanai ir muļķība totāla. Visas Ulda aprakstītās komunikācijas blēņas var gravēt kaut uz māju sienām (štampi), man ir tikai pāris jautājumi: vai mērķi būs sasniegti, ja pēc medijos izmestiem tūkstošiem tauta jauno apdrošinātāju saukās par Gjensi? Pat ja tā, vai šī vārda fonētika neasocējas ar kaut ko pajēlu? Simts punkti, ka rus vidē viņš ienāks kā Gansi (skarbi vai ne?), kur tad tur ir drošība un respekts? Aļo garaž?!
Morphius
05.09.2008. @ 08:53
Redz nu kaa ir dzimusi kampaņa par varoni šinelī un pižikā! :) Manuprāt tomēr pamanāmības dēļ (no klienta: stangam & co sacīja: “jāatzīst, ka jūtos pat gandarīta, redzot to šeit un lasot arī riebīgus komentārus - tas nozīmē, ka pamanīta tā tiek, pretēji dažu konkurentu komunikācijā izmantotajām neko neizsakošajām kastēm”) nevajadzētu upurēt kampaņas jēgu un pretendēt uz badad. Laba pamanāmība ir arī http://badad.lv/?p=103, bet kāda jēga no tā!
Džīzass
05.09.2008. @ 08:57
Oooo, te jau iet trakāk kā Sarajevā, kā teiktu Šveiks. Anyway, nolamāt klientu nav liela māksla. Stangas gadījumā es būtu atturējies iekomentēt vispār da jebko, jo nav smuki. Ja nesanāk sadarbība, tad nesanāk, bet rupjības neko labu neliecina. Pēc mans pieredzes – ja klients noraida ideju, tad tas nozīmē tikai to, ka tepat blakus noteikti ir cita, labāka ideja, kas ir ne vien kvalitatīva, bet arī sakrīt ar klienta mentalitāti. Uzklausīt klientu vienmēr nenozīmē taisīt sūdu.
stanga
05.09.2008. @ 08:59
bet šajā gadījumā nozīmē ;)
Džīzass
05.09.2008. @ 09:01
Nu un kas, ka Gjensi? Tev varbūt ir arī iebildumi pret Mitsu? Lai cilvēki sauc kā grib. Man ir konts Hanzenē, kaimiņš brauc ar Mersi, saīsinājumi ir absolūti normāla lieta.
no klienta
05.09.2008. @ 09:03
Ar saīsinājumu rēķināmies, un nedomājam ka tas būtu kas slikts - tādi ir lielākajai daļai pat ļoti labi atpazīstamu brendu :)
Girts - Džīzass
05.09.2008. @ 09:03
Spēlējas tie apdrošinātāji gan ar nelaimes gadījumiem, bet pavisam citā kontekstā! Ne jau kā glābēji, kas ir klaja melošana, kā šajā gadījumā, bet gan kā asenizators norāda, tie, kas ļauj pierīgāk uztvert sekas. Es esmu vairākas reizes saņēmis apdrošināšanas kompensācijas, bet tas, ka neatdevu galus tajos accidentos bia Dieva pirksts, nevis Baltas, Seasam vai If.
stanga
05.09.2008. @ 09:05
ļaujiet man atgādināt, ka šis lapas mērķis ir vētīt sliktu reklāmu. un te nav no svara vai sevi pārmīlējies “radoshais” megina taisnoties, kā ir gribejis un kas ir domats un vai klients par radīto smērējumu ir sajūsmā - reklāmu vertē tas uztverējs un uztverejs saka, ka shai kampanai ir jabut badad.lv. punkts. mazgajat netiro veshu vai ne, tas neko nemaina.
no klienta: stangam
05.09.2008. @ 09:05
Es jau saprotu, ka kaka ir viss, ko nav radījis kāda “diža reklāmista” vēl dižākais prāts, tomēr ieteiktu nolaisties uz zemes vai mazliet tuvāk tai - kļūs krietni vieglāk dzīvot ;)
stanga
05.09.2008. @ 09:10
var jau but, bet es netaisishu sudainu reklāmu, lamajat jus mani vai nee. bijusi jusu griba un es piekaptos, tautu tagad spidzinatu jusu izdomatais radioaktivais scenarijs, ko aprakstiju komentara nr. 22. man nav nekadu pretenziju pret sho divaino brendu, kuru censhas vadit cilveki ar divainu izpratni par komunikaciju. turpiniet tada stila un mums bus par ko rakstit un jums - par ko taisnoties un priecaties :)
akm - Uldim
05.09.2008. @ 09:12
Bravo. Tik tālu badadā vēl nebijām aizrunājušies ;)
Tehniski kvalitāte iepriecina. Man arī gribētos, lai Tu man kaut ko nofilmē, bet pie stāsta klāt gan censtos Tevi nelaist vēl.
Jo nesaprotu, kā pēc tik spīdošas argumentācijas man pirmā asociācija ir ar veco FALCK vai kādu citu apsardzes firmu.
Nezinu, kāpēc apdrošinātājs iedomājas, ka tie daži tūkstoši naudas varētu aizstāt (izglābt) acīmredzami sabrauktu bērnu. Pašos pamatos nesaprotu šīs tēmas izvēli, jo ir lietas, ar kurām trikus netaisa, kā tēvs saku.
Galu galā, lai nomierinātos un tiktu vaļā no tā, kas palicis atmiņā (smaga vāle, zils mētelis, draudīgs kamazs), es nospriežu, ok, tā ir tikai piespiedu bankas apdrošināšana, un vismaz nebūs garlaicīgi.
Uldi, Tu esi talantīgs vīrelis, visu cieņu. Atšķirībā no daudziem, ir redzams, kādā virzienā spēj augt. Centies, lai Tev aizvien mazāk ir jāpiebilst skaidrojumi savai reklāmai (citiem vārdiem sakot - jo tuvāk brīfam nonāks vecu ekspertu pļāpas, jo labāk būsi nostrādājis).
Labā ziņa ir tā, ka klients apmierināts un aizstāv Tevi. Tas ir daudz, un tā ir svarīga vērtība (bez tās jau nav īpaši vērts virzīties tālāk) - un to novēlu jums nezaudēt, kopīgi slīpējot tālāk savu ziņu.
Piemēram, mindmap palīdz sašķirot dažādus argumentus (ja to ir daudz) un novērtēt, kas būtiskāks, kas mazāk būtisks. Teiksim, īlens dibenā arī ļoti palīdz izcelties, bet ar to ir par maz. Teiksim, fakts, ka konkurenti reklamējas vēl sliktāk, nevar būt jēdzīgs pamats būvēt savu komunikāciju, utt.
Edge
05.09.2008. @ 09:14
Uz zemes šodien daudzi atzīmē Eiropas vienotības dienu, daudzi citus svētkus. Bet, dzīvosim draudzīgi - reāli jau tirgus ( patērētāji ) izšķirs šī Gjensi tālāko likteni !
Džīzass
05.09.2008. @ 09:24
Atliekot ironiju malā, vienkārša ziņkāre: kādas Stanga reklāmas ir taisījis?
stanga to amakums
05.09.2008. @ 09:26
pedeja kampanja: Galactico
stanga to dzizass
05.09.2008. @ 09:27
un ko esi taisijis tu? :)
akm - Uldim
05.09.2008. @ 09:34
Un, tā kā situācija jums liek aizsargāties, turklāt saruna mēdz palikt nejēdzīga, tad noderēs kāda no draudzīgākām shēmām, lai jūs varētu pilnveidoties un noliekot emocijas malā, paši novērtēt, kas labs un kas slikts - piemēram, De Bono creative challenge, silti iesaku :)
stanga
05.09.2008. @ 09:35
“six thinking hats”, esmu jau apguvis :)
Tik Tak
05.09.2008. @ 09:38
Hanzene, mersis, bembis un citi saīsinājumi ir radušies pēc ilggadējas lietošanas un kā pateicība no patērētāja puses. Ja sāk saukt iesaukā jau no pirmās tikšanās dienas, tad nedomāju, kas tas ir ok priekš jebkura, it sevišķi priekš apdrošināšanas.
stanga
05.09.2008. @ 09:44
tas viss super, bet cauri visai shai carejai mums ir pazudis galvenais pavediens - diskusija par to, ka savu uzdevumu pilda shi reklama. nu tauta ir detaljas iepazinusies ar darba uzdevumu - tagad ir vieglak spriest, ka sasniegts merkjis - ir sasniegts mēŗkis: vārda mainja? jebshu reklama stasta citu stastu? :)) iespejams stastu par dzivibas apdroshinashanu? :)
akm - Uldim
05.09.2008. @ 09:44
Nē, ne to shēmu :)
Vienkāršāk nedaudz (ātrumā no galvas rakstot):
- Vai var uzlabot to, kā domājam?
- Vai var uzlabot elementus? (mainīt vietām, aizstāt, pilnveidot bla bla bla)
- Ko vēl var uzlabot?
stanga to akm
05.09.2008. @ 09:46
ta vinjam tada gramata?
akm
05.09.2008. @ 10:18
Nē, nē - tā tikai viena maza tabuliņa lielajā grāmatā. Bet, ja jāpavērtē kaut kas, un ļoti grūti atgrūsties no tā, cik ļoti pašam patīk, vai cik ļoti citiem nepatīk :)), tad kaut kādu shēmu vaig.
Ķipa -
1. Cut (vai to vispār vajag?)
- Teiksim - zils mētelis ir logucī, ok, vajag
2. Because (vērtējam iemeslus, kā mēs domājam - vai tie iemesli vispār ir spēkā utt.)
- Teiksim, gribējām pasaku tēlu, bet uzbūvējam militāristu, kāpēc tā, kur kļūda :)
3. Alternatives (vai to var izdarīt labāk?)
Teiksim, apskatījām 3 skices, cilvēki nobalsoja par šo, nevar labāk nekādi - nu tad, ejiet uz poda, kritiķi, būs mums šāds zils mētelis:).
stanga to akm
05.09.2008. @ 10:30
man šito vajag. kā sauc “lielo grāmatu”?
Uldis - :)
05.09.2008. @ 10:31
Viena no labākajām diskusijām Badadā! :))
Paldies, man daži no jums atsūtīja nopietnus komentārus uz epastu un paldies par tiem. Mums te, kā kādā labā tusiņā, kur daudz savējie, daži traki, citi agresīvi, bet nu patiesībā jau patīkami jau jūs visus dzirdēt. Arī viena otra kritika ir konstruktīva un tik tiešām tirgus būs tas kurš parādīs kuram cik taisnība.
Īsi vēl argumenti par daziem komentāriem:
1) Varoņa ekipējums - šinelis, sitamais utt.. tas ir norvēģijas standarts un tradīcijas. To var neapspriest, jo tā ir zīmola sastāvdaļa. Tikai šineli pāršuvām aktierim.
2) Bērna dzīvības glābšana - tur ir taisnība, tā ir bīstama tēma, bet es pieņemu, ka auditorija nav pilnīgākie dunduki un nenodomās, ka tātad ja apdrošinies, tad droši skrien zem kamaziem.
P.S.
Galactiko - smuki, AD plaģiāts konkrēts, visi zinam to reklāmu, kas ir klasika. Nosaukums labs, bet stratēģija??? Patērētāj klausies, tu esi monopolu varā, kuriem pieder viss. Varbūt labāk iet uz Dominu tomēr… Kaut vienu iemeslu atcerēties to reklāmu un kas man , kā patērētājam no tās.
Davai beidzam vismaz personīgos te rēķinus, - varbūt man nosūtīt kādu alkoholu jums uz Macanu? :)
stanga to: uldis
05.09.2008. @ 10:46
AD plaģitāts? :) ko tu neteiksi. drīkst paskaidrojumus? noliec manu plaģitāu blakus savam rungu vīram, ievērtē kvalitātes atšķīrības :) es nespeju noticet, ka šādu reklāmu var pasniegt kā panākumu. bet problema laikam ir manī, jo esmu tak galvas tiesu zemaks :)))
no klienta
05.09.2008. @ 10:51
Galactico reklāma ir vizuāli loti skaista un pareiza.
Cerams, ka arī savu funkciju izpildīs (es gan kā cilvēks parastas to funkciju joprojām neesmu sapratusi).
stanga to: no klienta
05.09.2008. @ 10:54
funkciju stastam, ka pieci centri ir ir izveidojushi kvalitates ziimi? :) tur daudz nav ko saprast - pieci centri ir izveidojushi kvalitates zimi :))
no klienta
05.09.2008. @ 10:55
ok, bet kas man kā pircējam no tā? :)
Ai, labi, beidzam, ne par to tak diskusija :D
stanga to: no klienta
05.09.2008. @ 10:59
tev kā klientam no tā ir tas, kas jau reklāmā stāstīts: kopīga dāvanu karte, vel plashaka izvele un uzlabojumi klienta apkalposhana. tulit bus Latvijas lielaka izpardoshana, kas notiks visos 5 lielveikalos uzreiz, tatad tev ka pateretajam bus izvele 720 dazhados veikalos. un tā īsumā par taviem ieguvumiem :)
akm
05.09.2008. @ 11:15
stanga, es nezinu, kā saucas lielā grāmata. Lateral Thinking visticamāk, pats no semināru pierakstiem kaplēju laukā savulaik.
Izgāju ar shēmu cauri un secināju, ka man šķiet interesantāk, ja par to mūžības skarto kareivi pārvērstos nevis uzņēmums, bet gan pats klients, kurš ir apdrošinājies… vai, ka sākumam pietiktu ar vāli vien, ņemot vērā neiecietīgo valsti :) utt. un nav jau zvanīts, ka tas noteikti sanāktu labāk, vienkārši shēma domāta, lai uzģenerētu alternatīvas un salīdzinātos.
stanga to: klients
05.09.2008. @ 11:16
man nebūtu iebildumu nogludināt nesaskaņas un kaut ko tikpat kvalitatīvu uztaisīt arī jums, ja kādā brīdi jums apnīk taisīt 3D eksperimentus ar savu brendu, musu durvis jums joprojam ir vaļā un man galva pilna ar “jocīgām idejām”, zvaniet tūlīt un saņemot 10% atlaidi no jusu nakamās kampaņas izstrādes tāmes ;)
stanga to: akm
05.09.2008. @ 11:19
kas Tev lielais Edwards pat seminaru novadijis? :-o
par uzlabojumiem kareivī, nu Tu jau te atkal sāc runāt ta ka tāds teksteris, kas daudzus gadus butu reklama aizvadijis :) ir ta ka ir un labak nevar būt tak! jo kad mani klients saks aizstavet badad kritikju prieksha, es beigtu bikses - tas ari ir panakumu atskaites punkts. a tu te par runa ar to, ka ar vaali vien pietiktu… :)
saule
05.09.2008. @ 11:32
Pilnīgi piekrītu akm par : Nezinu, kāpēc apdrošinātājs iedomājas, ka tie daži tūkstoši naudas varētu aizstāt (izglābt) acīmredzami sabrauktu bērnu. Pašos pamatos nesaprotu šīs tēmas izvēli, jo ir lietas, ar kurām trikus netaisa, kā tēvs saku.
Patiesībā man tas bija pats pirmais, kas ienāca prātā noskatoties reklāmu. Jautājums Uldim un Klientam- Jums bērni ir?
akm
05.09.2008. @ 11:40
Vēl pēc 3 minūtēm es savukārt atklāju, kādā veidā šī komunikācija būtu ok.
Ja runa būtu par sapni, lūk, tas gan saslēgtu kopā visu ar apdrošināšanu. Esmu mazs puiks un skrienu garām dažādiem sapņu tēliem, ieskaitot pliku matenes učeni, protams aizsapņojos, pretī kamazs, pēkšņi, gen-vatever mani izglābj, es pamostos, super, apdrošinājies guli mierīgs.
PS. Edvards tak bij Latvijā. Pirmoreiz bija viņa miegainais brālis, otrreiz pats, lielā zālē.
PPS. Pie manis gan rūpēs par biksēm viss nostādīts tā, ka komplimentu pateikt grūti :)
Starp citu, nebūtu badad, nebūtu neko no šitā visa ievērojis. To kaut kur arī raida, jeb mēs skices apspriežam? :)
stanga
05.09.2008. @ 11:42
bet uzdevums tak reklamai ir pazinjot par nosaukuma mainju!!! :)) jus visi runajat par kaut kada berna glabshanu un pareizi runajat, jo tas ir tas, ko stasta reklama - dzivibas apdroshinashana! :)) Gjensidige pasargas tevi/tavu bernu no nelaimes gadijumiem. bet salieciet briifu un realizeto ideju kopa - kur ir atbilde briifam? klient - jums te viss sakrit pa lielam bumbam? klips ir par nosaukuma mainju? tas pastasta, ka LV ienak jauns apdroshinatajs? :))) ka tadu ideju jus vispar apstiprinajat?
akm
05.09.2008. @ 11:50
Stanga, ja Tu gribi kaut ko uzlabot, tad pēc Edwarda nevar mesties virsū ar vāli. Jo uzbrukums tikai izsauc pretuzbrukumu (skat. šodienas diskusiju - kā no soc.psih.māc.grām). Palasi Ŗeņģi ;)
saule
05.09.2008. @ 11:56
Kamēr neizlasīju šeit, tā arī nesapratu, ka tiek mainīts nosaukums! Kurā brīdī tas tiek pateikts? Ā, Ok, sorry, beigās ir! Kā es tā nepamanīju :)))
Edge
05.09.2008. @ 11:59
Par izmaiņām un jauno vārdu tika paziņots jau šā gada 2.janvārī.
Reāla kampaņa sākas 2. maijā ( aģentūras izvēle ievilkās ), tā kā pašlaik jau jāsāk īstenot nākošais uzdevums - imidža veidošana, tad reklāmas materiālā tiek apvienotas divas lietas. Ar to nosaukumu maiņu - izmaiņu arī dīvainības - tā jau var sajukt Parex apdrošināšana ir tas pats, kas Gjensi - vai Gjensi tagad ir tas pats, kas Parex.Kurš te ir liekais - vecais atmetamais ?
skats no malas
05.09.2008. @ 12:02
Neesmu specialists, bet vai stanga var nosaukt ari vel kaut ko bez Galactico?
akm
05.09.2008. @ 12:05
Atpakaļ pie tēmas - Kā vecs perdeļteksteris kāreiz atceros - vienu piču pazaudējām tieši tādā veidā. Uzvarētājs bija atteicies no brīfa un ielīdis jau tālāk produktos, pierādot, ka it kā pastāv kaut kāds baiss virtuāls līdzekļu ietaupījums. Good for him.
zinaiida
05.09.2008. @ 12:12
Stangam, ja nemaldos, Lāčplēsis bija.
Edge
05.09.2008. @ 12:13
Šorīt intereses pēc nogāju gar Parex - Gjensi filiāli Barona ielā, jo cerēju ieraudzīt skatlogā jaunā apdrošināšanas varoņa plakātu, bet, nekā - tik vien kā vecā naktssarga logo rēgojas. Vispār jau saprotama lieta - tādā ziemas uniformā ar ‘pižiku’ tas varonis izskatītos komiski.
Petjka
05.09.2008. @ 12:31
he, es vēl aizvien neesmu sapratis vai nosaukums mainas no norvēģu jocīgā uz Parex apdrošināšana vai otrādi :) Goda vārds. Laikam esmu debīlāks par mērķauditoriju.
Bet man patīk tā klienta attieksme - ja mūs apd%&^ publiski, tātad viss notiek, mēs esam ievēroti = kampaņa zai bis.
p.s. nestrādāju reklāmā, esmu projektu vadītājs - pārdevējs un tāpēc nedaudz pastiprināta interese par šito virtuvi.
stanga to: skats no malas
05.09.2008. @ 12:41
paldies par tadu interesi par manu personiibu - juutu veelmli apspardit ari manus darbus, ja jau es apspardu citu razhotos smerejumus, bet es nebaidos te buus. esmu taisijis t/p ALFA visu komunikaciju pedeja gada laika, Galerijai Centrs visu pagajusho gadu (atceresimies kampanju ar no Galerijas Centrs izbegushajiem manekeniem) un protams visu Lachplesi un Krajbanku, kurai bija tas klips ar diviem jaunieshiem, kas milejas/kaujas sava starpa (http://www.vilks-pro.com/page11.juse?videos__show=archive&videos__page=6#results). nu davai, dodiet valjaa! :))
stanga to: skats no malas
05.09.2008. @ 12:42
tagad rādi savu veikumu! :)
Edge-PETJKA
05.09.2008. @ 12:56
2-i vienā jeb labs labu nemaitā. Zilā krāsa - Gjensi norvēģu mierīgums ir pārsvarā, arī tā turēšanās pie Parex ir saprotama - kā nekā zināms respekts un atpazīstamība. Nezkādā uniformā būs ” zilais varonis ” vasaras sezonā ?
Jaaa > Stanga
05.09.2008. @ 12:57
Labs darbinsh padariits!
stanga to: jaaa
05.09.2008. @ 12:58
tu par ko? :)
Jaaa > Stanga
05.09.2008. @ 13:01
Tavu portfolio: Krajbanka, Galerija, Alfa.
Tik Tak
05.09.2008. @ 13:02
Diskusija patīkama ar to ka piedalās viss mīlas trijstūris - klients, izpildītājs un atraidītais izpildītājs. Tiesa gan puse komentu ir savstarpējā “maiguma” izpausmes, kas visnotaļ parāda vidējo biznesa vidi iekš LV. Eiropā cilvīši norij sāpi (pat ja klientam nav taisnība, tad nauda visu saliek pa vietām, take it easy, visu naudu tāpat nenopelnīsi) un rukā tālāk, cenšoties pilnveidot arī savu komunikāciju ar klientu (mjā, tikai dažkārt šī komunikācija sāk atgādināt paneli, tas nu ir katras aģentūras iekšējā lieta). Savukārt klients, kurš ir par sevi pārliecināts, nesāk tik klaji aizstāvēt izpildītāju un tik masīvam kantorim jau vispār kaut kā smieklīgi būtu diskutēt anarhiskā domubiedru lapā.
Mēs šeit galu galā neesam pat testa poligona vērti, jo nav objektīvās neieinteresētības. Es ar interesi gaidu laiku, kad lapa verēs sākt pildīt funkciju - “toreiz un tagad”, tad arī redzēsim cik Gjenši būs sasnieguši. Ja vēl arī tad klients atnāktu un pateiktu, cik tas maksāja, tad jau būtu laime pilnīga.
Brīdinājums klientiem: ja es būtu jūsu konkurents, tad ar minimālu piepūli pārsistu jūsu naktsarga tizlo vizuālo matricu par skursteņslauķi vai pustraku klaidoni, tādējādi graujot Gjenšu tēlu un tur njefiga neviens neko nevarētu padarīt. Pārāk daudz esat pievilkuši aiz matiem.
stanga to: jaaa
05.09.2008. @ 13:04
paldies tev. shaja lapa biezhi komplimentus nedzird ;)
stanga to: tik tak
05.09.2008. @ 13:11
jā, kā mīlas trijstūra asākais stūris atzīstu, ka iekšām, lai cik “skaistas” tās nebūtu, būt jāpalieik iekšā. tapec aicinu gan klientus, gan laimīgos klientu vinnētājus tomēr runāt par šīs lapas galveno varoni - reklāmu, nevis kaut kādu raspizģaju Stangu, kas tāpat galvas tiesu par zaudētāju zemāks un kura darbi nav pieminēšanas vērti. nospiedošs vairākums, kas neļāvās orālajai caurejai trijstūra starpā saka, ka nesaprot reklāmas vēstījumu un ka bilde neatbilst reklāmas uzstādītājam mērķim, bet klients neskatoties uz šo paradoksu plati smaida un saka, ka kampaņa ir hīts. manuprāt vairāk nekā sakāma te nav. esmu runājis.
Petjka-Edge
05.09.2008. @ 13:18
bet man kā klientam tā arī nekļuva skaidrs pie kā griezties vai ko meklēt, kad man savajadzēs apdrošināšanu :) Gjenkotur, parex? Abi tagad ir kopā? Nu i naxui.
Dzīve tā jau ir sarežģīta lai izsekotu šādiem trikiem. Par konkurentiem tādi jautājumi man nerodas.
Edge-PETJKA
05.09.2008. @ 13:28
Nestreb karstu - kampaņa tikai sākas ! Vēl nedaudz un uz rudeni viss all right !
stanga to: Petja
05.09.2008. @ 13:33
Petja - Uldis tak solīja, ka “Gjenšu puika sāks darīt vienu brīnumu pēc otra”! visam savs laiks. ir izskaidros tev, kas kā tagad saucas, ir paliecinās, ka vālesvīrs ir tavs jaunais drošības garants. un ja ari nepārliecinas, tad vismaz progresīvi ierēkt varēsi ;)
stanga to: Petjka
05.09.2008. @ 14:06
tieshi tā. jo launch kampaņas nav domātas tam, lai tu te visu uzreiz tā saprastu. ar launcha kampaņām ir tā, ka ir jāgaida līdz rudeņiem, un tad tikai reklāmas ziņa sāk iedarboties. te viss ir izplānots. nesaprati, kā tagad dēvēt Parex? tas jau arī nebija mērķis!! mēs gribam parādīt, ka mūsu logo ir naktssargs, kas glābj bērnus!! dāaah.
Petjka-speciem
05.09.2008. @ 14:13
aaa, nu pareizi
bet nu ko tad es, es jau neko, es jau tikai parastais patērētājs :)
bet pirmais iespaids man jau nosēdies - ka kaut kas nesaprotams, samudrīts un diez vai manas turpmākās uzmanības vērts.
stanga to: Petjka
05.09.2008. @ 14:21
oi, Petjka, kā tu sit Ulžam tagad staklē. nav labi. pacieties vēl lūdzu līdz rudeņam, neaizej vēl no mums. viena nesaprasta, samudrīta, ne pa brīfu uztaisīta kampaņa vēl nenorok labo nodomu. a nodoms ir tevi sargāt no dzīves smagā Kamaza, Petjka.
akm
05.09.2008. @ 14:31
:)
Selēna Helēna
05.09.2008. @ 14:42
Saņemamies un atmetam personīgo rūgtumiņu, mīlas kvadrantu dalībnieki;
bet vīrs zilajā mētelī, man jaunai un trauslai sievietei token nerada drošības sajūtu ne brīdi, kaut esmu mērķauditorija, apdrošinātāju gardais kumosiņš, bet kopš šitā maketa tagad zinu, no kā baidos savā kāpņutelpā ieejot- no vīra mētelī ar vāli.
No LV apdrošināšanas scēnas: vislielākie komplimenti Ifam par zīmola komunikācijas konstanto uzturēšanu un Baltai, par to, ka dari ko darīdams, top of mind izvēle. Un manam apdrošināšanas brokerim, kurš sashēmo no kaut kādiem mistiskajiem kantoriem pieklājīgus piedāvājumus. :)
stanga to: akm
05.09.2008. @ 14:47
atbildot uz tavu komentu par to, ka ir nacies zaudēt pitchā pret agenturu, kas piedava idejas ne pa brīfu, bet brauc jau ieksā produktos: mums te isti nebija pat pitcha. sataisijam pirmas idejas, klients sataisija savas idejas :) un bija ljoti, ljoti sarugtinats, ka vinja scenariju agentuura neuzskata par atbilstoshu pasha raditam briifam. atbrivoties no vinjiem bija vairak strategisks solis (tapat ka mes atteicamies no TELE 2), jo nu baigi negribas no radoshas agenturas partapt par maketeshanas un razhoshanas kantori. bet nu shovam jaturpinas, atradas kads, kam ar to nav problemu un visi ir laimīgi :)
akm
05.09.2008. @ 14:58
:) Mani viens no Tevis minētajiem klientiem reiz piesarcis izsvieda no kabineta - mēs kopā ar vietējo marketinga nodaļu atļāvāmies nokritizēt viceprezidenta klipa ideju.
būtu Tu to ātrāk pateicis, nebūtu pašam pusi dienas jācepjas. aj aj.
Bet atpakaļ pie tēmas - glābjamais bērns, manuprāt, vismaz Zviedrijā neietu cauri pēc likuma, nezinu, kā Norvēģijā, kuru nomāc naftas nauda, slapjdraņķis, fjordu šaurība un inbrīdings :)
stanga to: akm
05.09.2008. @ 15:08
kāpēc neietu cauri? Ulža rau saka, ka klips iekaros pat Norvēģijas sirdis un prātus. Tu domā, tapēc, ka apdrošinātājs nevis glābj, bet, būšu tiešs, apmaksā bēru izdevumus?
no klienta: stangam
05.09.2008. @ 15:15
Nevajag, ja ;)
Vieglāk tagad paziņot, ka jūs no mums atteicāties, bet Tu pats labi zini kā tā nebija ;)
saule
05.09.2008. @ 15:16
Nu ir Gjensam arī reklāmas, kuras intersanti skatīties, tiesa ne par apdrošināšanu, bet fondiem (Imagine if you knew how much your money could grow , then you would’ve saved them in funds with us):
http://www.youtube.com/watch?v=orJobhSWnPE
stanga to: no klienta
05.09.2008. @ 15:23
protams, ka mes neatteicāmies :) es saku, ka tas bija stratēģisks solis no tada klienta tikt valjaa. vai tad Tu doma, ka es nezināju, kadu reakciju radīs efekts, ka es jusu valdei likšu priekšā izvēli - vai nu radošās idejas taisa radošā aģentūra, vai nu jus pashi? :) tas tak no sākta gala bija skaidrs, ka jums vajag kadu kas ēd no rokas un kam var uztiept taisīt jusu scenarijus :) nu atradāt. nu sanāca kaka. nu smaidiet! :)
stanga to: no klienta
05.09.2008. @ 15:26
un es joprojam saku, ka musu durvis joprojam ir atvertas un mes jums solam labaku reklamu. nekāda aizvainojuma, izvērtējam kas ir sašmucēts, un mēs viksu satīrisim un uzpucēsim. ka jau teicu, ar 10% atlaidi, ja jus zvanat shodien ;)
skats no malas
05.09.2008. @ 15:28
Stanga:
Sorry, tieshi gribejas zinat vai ir nopietni argumenti, kas norada, ka, iespejams, esi izdariijis labus darbus, kas dod iemeslu sajusties labakam par citiem. Ja tadi darbi ir: apsveicami!
Nenaku seit sacensties un arii spardiit kada darbus - zel, ka ja reiz esam vairak vai mazak anonima vide, visi tiek uztverti ka ienaidnieki.
stanga to: skats no malas
05.09.2008. @ 15:31
nē, nē, piedod, es tevi nezinu un ari tavi noluki man nav zinami. teicu to tada konteksta, ka man turpinot pastāvēt uz to, ka šī kampaņa ir kaka, cilveki saka shumeties, sak’ ko tad pats lielais kritizētājs ir uztaisijis. sagaidiju manu darbu kritiku un no tas nebaidos. bet ja tavi noluki miermiligi, potenciali mes vel varam kljut draugi ;)
KIKO
05.09.2008. @ 15:39
Nu reklāma tiešām ir kaka, kvalitāte - izpildījums, piedodiet, bet nekas īpašs.
Klients pats par sevi ….. nav viegls :) ar dīvainiem uzskatiem par to, kam ir jārada idejas - te arī rezultāts. Par režisoru Uldi Cipstu kā reklāmu režisoru neko neesmu dzirdējusi - varbūt tur tā problēma? Varbūt trūkst pieredzes?
Galaktiko Biedrs
05.09.2008. @ 15:56
… “šī kampaņa ir kaka” - nu ja tu par šito, ko esi uzsācis badadā, tad nu taisnība 100%.
POW
05.09.2008. @ 16:05
Reklāmas izpildījums ir pilnīgā amatieru līmenī, izņemot to matriksa daļu. Bet arī tā izskatās ērmīgi kopā ar tūristu kameras cienīgu bildi. Nesaregulētas krāsas, baltas pārblieztas debesis, castings pa roku galam, montāža – pamatskola. Pats galvenais kadrs, kur vālainis izglābj bērnu, izsauc skaļus smieklus. Būtu vismaz palēninājumā ielikuši to karapuzu, kas citādi kā tarakāns pārnesās pāri ceļam. Kaut kādas detaļas, roka, kas pagrābj to bērnu, sejas izteiksmes ,acis utt. Pilnīgi izčakarēta kulminācija.
POW
05.09.2008. @ 16:09
Bet, absolūti piekrītu Biedram Galaktiko, ka tas, kas te darās starp Cipstu, Stangu un klientu, ir totāla izgāšanās un nedemonstrē neko citu, kā vien vājumu un sīkus personiskus rēķinus.
PostoronnimV
05.09.2008. @ 16:46
Jā, reklāmu noskatījos. Sapratu ka Amerikā varētu kļūt bagāts pēc šīs reklāmas un pieteikšanās kantorī, uz tā pamata ka notiekot negadījumam mani neizglāba zils milnots vīrs. Pēc reklāmas izsecināju ka negadījumi ar mani nenotiks lai ko es pasāktu, ja esmu pieteicies šinī kantorī. Plus bērna izmantošana - domāju ka pirmajai lielajai reklāmai tas nebija labs solis, ņemot vērā vidējo konservatīvo patērētāju.
po
05.09.2008. @ 17:19
Pareizi! Ir jevrosētas noteikums vai kastur, ka bērnus var lietot _tikai_ bērnu preču/produktu reklāmās - un pēc publiskotā uzstādījuma redzams, ka šis ir nosaukuma maiņas klips nevis dzīvības apdrošināšanas piedāvājiens.
sunītis
05.09.2008. @ 17:43
Pie maketa appspriešanas man nekļuva īsti skaidrs, par ko tāds naids, tik ļauni jau nav.Tas baisais vecis nav sliktākais visā šitajā padarīšanā. Ātri viņu avīzē pamanīju, dēļ viņa jocīguma un sapratu, ka tas ir naktssargs, izlasīju “apdrošināšana” viss smuki saslēdzās. Par pārējo nedomāju, nosaukuma maiņu nepamanīju. Potenciāls tam vīram ir, bet pagaidām tikai potenciāls. Klips viņu ar visu potenciālu patlaban ved pilsētas izgāztuves virzienā. Tas nu gan. Saudzējiet savu naktssargu!
asenizators
05.09.2008. @ 18:23
Jaukas brīvdienas, kolēģi! Nākošā nedēļa nesīs jaunus izaicinājumus gan radošajiem, gan klientiem. Es dodos pāris riskantos pasākumos, kur ceru, ka Zilais Vīrs Pižikā stāvēs klāt!
stanga to: POW
05.09.2008. @ 20:03
nekada personbiska naida te nav. saaku hso reklamu komentet tapec, ka tiesham domaju to par fekaaliju esam. bet kauliņi ir mesti, lamas liekas, visu izšķirs patērētājs. man pietiek.
dec3dec to Stanga
05.09.2008. @ 21:53
Vai ta Alfai, Centram un Krājbankai ir bijaušas kampaņas? :DDD
Galaktiko pamanīju, sākumā domāju, kaut kāda piensaimnieku apvienība, beigās sapratu, ka vēlviena dāvanu karte… Cik tādas kopš kampaņās sākuma pārdotas?
amakums
05.10.2008. @ 00:10
Jūs vēl kadu keča maču sarīkojiet “Stanga x2 (personības varenība atļaus) pret Klientu un Uldi” :))
Ja runājam par kampaņas sākumu un šām divām gješu tēmām, reiz viens zinošs vecis teica,ka reklāmā vispiesaistoškais elements ir cilvēks. Šeit ar to viss kārtībā: 2 metri bez pižika, viennozīmigi “pogainais” un vēl ar bulovu un lākturi…krievi pavilksies 100% un citi jau ar neatpaliks.
Cita lieta,ka nav jau īsti veiksmīgi lokālos brendus pa pasauli bez adaptācijas vazāt. Mūsu Lāčplēša alus orģinālajā transkripcijā un vēl ar pašu kā logotipu, lelli utt arī viennozīmīgi iekš badad.no būtu hīts nr 1.
Anyway -es par attiecību noskaidrošanu starp apvainotajiem .A lot of fun! :))
p.s ar krāniem nemērīšos, bet ja kādam no tā vieglāk, esmu piedalījies arī galactico un citu šobrīd redzamu kampaņu izveidē - kā savas nozares specs ;)
amakums
05.10.2008. @ 00:17
p.s.s kā patērētājs - godīgi sakot, lai tas parex kantoris saucas kaut par nebukadnecaru, ka tik coris turpinātu tirgot :)
Antuanete
05.10.2008. @ 08:14
Ja reklāmu, kuras kodols ir “apdrošināšana glābj no nelaimes gadījumiem” var saukt par veiksmīgu, tad veiksmes kalngals ir arī Mezym, Rennie un tamlīdzīgu tabletīšu reklāmas ar vēstījumu “rij, meitiņ, rij - iedzersi tabletīti un smaguma sajūta vēderā pazudīs!” Pie tam otrējās reklāmas vismaz satur kādu patiesības graudu, atšķirībā no. Ja reklāmdevējs mēģina iebarot kaut ko tik absurdu, atliek secināt, ka viņš patērētāju uzskata par muļķi, kuram tāpat jau nekādas starpības, ko tai reklāmā rāda. Zilmēteļa supermens radītu uzticību ja, piemēram, sīkais dauzoņa būtu satraumējis celi, supermens aiznestu viņu uz slimnīcu un pasniegtu apdrošināšanas polisi reģistratūrā. Vai dāmīte sasitusi mašīnu un supermens kārto
attiecības ar otru šoferi - tas daudz vairāk atbilstu apdrošināšanas procesa būtībai, uz kuru jau asenizators norādīja. Šajā gadījumā tad jau pārliecinošāk būtu stangas piedāvātais desants, jo vismaz nav klaji melīgs.
Goga
05.10.2008. @ 10:47
Selēna Helēna teica pareizi.
Arī man, kā potenciālajam klientam, šī reklāma nerada ne drošības sajūtu, ne brenda maiņas mesage…
Pirmais iespaids superīgi efekti, nez cik iztērēts par tādu Matrix uzņemšanu, otrais, kas nāk galvā - nez kāda lielbudžeta ziņa bija jānokomunicē ar šādu gaisā sastingušu peļķi un apturētu Kamazu.
Pēdējais jautājums ir: kas ir Gjensi… Kurā aptiekā to pārdod un vai tiešām to bērnu tā notraumēja, ka ar tādu brīnumlīdzekli, kā Gjen…, jeb Žeņ… viņu varēs izārstēt? Bet tas vīrs šinelī pēc daktera neizskatās nu nemaz …
PostoronnimV
05.10.2008. @ 12:10
Pārdomājot vēlreiz, šī reklāma parāda ka ar tevi NENOTIEK nelaimes kas nav patiesība pat statistiski. IF un citas apdrošinātāju reklāmas parāda ka sekas ir MAZĀKAS. Kas attiecīgi ir patiesības grauds šajā reklāmās, un ne naktssarga.
stanga to: dec3dec
05.11.2008. @ 07:23
diez ko objektiivs tu neesi :) juutu, ka esmu kadam te baigi kuli ar savu viedokli izspaardijis, ka saruna vairs neturas uz galvena celja - reklamas apsprieshanas - bet kaut kada nevienam nezinama durika Stangas darbu iztirzashanas :) varbut tas tapec, ka man taisniba? :) ok, var jau but ka Galactico ir piensaimnieka reklama, bet es spitigi prasu - ko jus dargais dec3dec butu uztaisijis? :))))) seezh kaa duksis kruumos aiz nika aizslepies un tik splaudas. vai tad Alfai esot bijushas kampanjas, nee nu tev toch nav pilns rublis…).
stanga to: amakums
05.11.2008. @ 07:27
tu esi bijis pie Galactico izveidē? jo tālāk ko trakāk :DDD un kā tevi, ja drīkst jautāt,sauc? man ka kampanajs radoshajam direktoram jau nu vajadzetu zinat, ka esi bijis mana komanda un pat pie izveides stradajis.
un tavupprat, ja reklama ieliek cilveku, tad ta ir izdevusies? :))) get a life, dūdīņ. tu Ulža iepostēto brīfu palasi un paskaties kāds ir kampaņas uzdevums un tad pieliec to klipu te klat. nozares specs atradies… :)
amakums to stanga
05.11.2008. @ 15:03
es neesmu nekādā komandā :) esmu pats par sevi un izpildu pasūtijumus.arī galactico gadijumā.
esmu vai neesmu specs….hmm ok nākmreiz ej pie citur pasūtīt kampaņai nepieciešamas lietas,dūdiņ! Tu jau zini, būs dārgāk,ilgāk un sūdīgāk ;)
bet vispār spriežot pēc bazara te, tu esi reti nepatīkams cilvēks ar nelīdzsvarotu psihi .Krieviski tadus sauc par “Ozabočenij samodur”
es klienta vietā tevi arīdzan sūtītu nah.
amakums to stanga
05.11.2008. @ 16:12
ok,sorr par asumiem, miers mājas kā allaž un vairāk labu klientu mazāk gejenšu Tev & visiem :)
stanga to: amakums
05.11.2008. @ 20:05
un tu spriezhot pec bazara esi Māte Terēze :)) kapec tu runa par kaut kadu losi Stangu - apspried tak reklamu!! kas, es tavu māsu netīšām bušu izdrāzis, vai?
amakums to stanga
05.11.2008. @ 20:17
:))) es jau par reklamu arī… bet nu tai iepriekšēja topikā verbālais aizgāja biki pa krašņu, ko arī atzīmēju,savukārt šeit man tiešam patika Tava un klients/patreizējais creative varenā pretstāvēšana - katram sava tasinība, bet ne katram tāda iespēja publiski izvilloties (ko arī atzīmēju). Tavu profesionalitāti neesmu apšaubijis ne mirkli - Tu manu nez kādā sakarā gan.
Bet, kā jau teicu ,mieriņš, jo (ja pa topiku) smieklīgis jau tas norvēgu Lāčplēsis iraid..
na
05.12.2008. @ 09:51
man patiik kaa nofilmeets tas kamazs ar kustiigo kameru.
nav nemaz tik slikta reklaama.
Tik Tak
05.12.2008. @ 11:02
Offtopiks:
Nu jau Stanga ir pārkāpis visas robežas, mans respekts krītas kā barometrs pirms vētras. Ja tu nebūtu te tā spredžījis, bāliņ, tad neviens tavu personību te neanalizētu (ceru, ka saproti, ko nozīmē ANALizēt). Atslābsti jedritvaikociņ, jo citādi tavi komentāri kļūst pilnīgi neobjektīvi un es pat sāku redzēt, ka jābūt ļoti labvēlīgi noskaņotam klientam, lai pieņemtu šitādus mazā fīrera izgājienus. “Es da es, kas jūs tādi…” Da mēs te visi esam tādi, kam nepatīk pinkšķoši gražīgi bērni. Šitā reaģējot, tu kuņģa čūlu dabūsi dienas laikā, pataupi sevi, spīdekli!
Maza puikas runas, pisec:
…juutu, ka esmu kadam te baigi kuli ar savu viedokli izspaardijis, ka saruna vairs neturas uz galvena celja - reklamas apsprieshanas…
…kas, es tavu māsu netīšām bušu izdrāzis, vai?….
stanga to: Tik Tak
05.12.2008. @ 11:37
atslābsti, onkulīt :)
ooioo
05.12.2008. @ 14:27
Mēs esam vadošais uzņēmums savā nozarē un, kad mainījām tā brīža aģentūru pret nopietnāku, neizvēlējāmies Makanu tikai dēļ Stangas…
tas tā…starp citu.
dec3dec to Stanga
05.12.2008. @ 14:41
Tu, ģēnij, laikam aizmirsti, ka šajā saitā aicināti izteikties ne vien reklāmas guru, bet arī parastie ikdienišķie reklāmas baudītāji, kāds, piemēram, esmu es. Tici vai nē, arī mums var būt savs viedoklis par reklāmu, gluži kā restorāna apmeklētajiem par ēdiena garšu, jo tās reklāmas tak domātas mums… Jeb varbūt Tu tās taisi tikai un vienīgi Kannām? :DDD
.
Kas attiecas uz apspriežamo Gjensu reklāmu, tā tiešām maz ko izsaka cilvēkam, kas nav no finansu vides, t.i., Parexam sanākusi dārga komunikācijas ar konkurentiem, ar ko arī apsveicam :)
Ha
05.12.2008. @ 19:20
Komunikācijas sākums ļoti vājš, izskatās, ka klients ar aģentūru sapinās meistarībā un pazaudēja pašu galveno - ziņu!
Cerēsim ka gan klients, gan aģentūra izdarīs pareizos secinājumus un komunikācijas turpinājums aizies uz Urā!
mja
05.13.2008. @ 17:15
Pēc šīs reklāmas vienmēr domāju kas diez notika ar kamazu… un kāpēc tas asfalts tā ieliecās… Laikam sīcis ir kā nelaime, kas atstāja aiz sevis saplēstu bumbu, kaut kādā pagriezienā samīcītu kamazu un deformētu ceļu… un vēl smaida, maita :D
stanga to: ooioo
05.14.2008. @ 12:31
pateicos. manuprāt mums abiem tā ir labāk ;) pēc jūsu reklāmas spriežot, esat izvēlējušies sev ko daudz krutāku ;D
stanga to: dec3dec
05.14.2008. @ 12:41
spriest par reklamu protams var, jebkursh. es atsaucos uz tevis teikto, ka manu klientu kampanjas (Alfa, GC, Krājbankai) neesot isti uzskatamas par kampanjam (komentars nr. 102), kas savukart man liek domat, ka esi izkūkojis prātu un neturies pie slavējamas garīgas veselības :)
ooioo
05.14.2008. @ 16:14
Stanga,
Mūsu reklāmas šeit nav.
stanga to: ooioo
05.15.2008. @ 09:20
droshi vien tapec, ka nedevat man vinju taisit ;)
agnats
05.16.2008. @ 16:59
Ar cik nikiem viens cilvēks var diskutēt?
kas i ko?
05.20.2008. @ 14:54
Zinu Stangu pec skata, bet nekad nebutu iedomajies, ka cilveks var but tik pretigs.. brrr.. zosada paradijas, kad lasiju vina verbalo sljuru…
Tu jau ar saviem darbiem vari lielities, bet zinot, ka Alfa “Varenas Lietas” bija pirms tevim, zinot, ka Lacplesa alu klape ciet, zinot, ka Krajbanka izlema neturpinat tavu iesakto konceptu, zinot ka Galeri Centrs vairs nestrada ar Mccann un staiga apkart un mekle sev jaunu agenturu, tad nesaprotu par ko man tevi cienit un par ko tu sevi ta esi izlielijis. Plus zinot status par to, ka Tele2 nebut neatteicaties uz reiz, bet kad bija izbraketa jusu visa struktura un projektu vaditaji, tad smiekli par tevim nak:)
Un nodirst klientu, kur esi zaudejis ir pats pedejais, ko stradajot reklama var darit…
katra zina izklausies pec pumpaina tina, kas neapmierinats ar dzivi, jo netiek gala ar saviem hormoniem…
Komentārs par reklāmu
05.22.2008. @ 10:40
Ja kādam te vēl interesē runāt par lietu. Re, kāda jauka reklāmiņa dabujusi prīzi. Un ak vai, atkal apdrošinātāji un ķēms kas glābj cilvēku :) http://www.adforum.com/creative_archive/index.asp?AD=6695365&TDA=VD16KAI3Yp&awid=41681098
trollis
05.23.2008. @ 13:38
par reklaamu:
draudiigs onkuls ne draudiigs, bet peec mana satapinja naktssargam labaak piedereetos taa bomja galaa laakturis nevis dzelkshnji (tas laikam sliktajiem domaats).
ja neiedziljinaas mesidžā, tad vizuaalais ir ok.
darocka
05.23.2008. @ 19:26
rodas iespaids, ka bērns aizskrien projām un pēc tam palūr ap stūri - vai pedofīls apmetnī nav aizgājis un vai var iet pakaļ pēc bumbas, kura tur palika.
nils
05.25.2008. @ 17:06
nu taa jau ir - suudi agraak vai veelaak uzpeld : )
par reklaamu - viss ir labi - lai arii kaa kaadam gribeetos domaat, ka esam rietumeiropaa, realitaatee mees esam Latvijaa. Te ir taads kastings kaads ir, taadi aktieri un rezshisori kaadi mums ir. triisgadiigs beerns neprot ne rakstiit, ne lasiit, bet taadeelj vinsh automaatiski nav neinteresants, zheel, ka to tik gruuti pamaniit.
patika 127.komentaara links, tas labi ilustree muusu nespeeju uztvert kaut ko, kas aaarpus muusu uzpiestajaam smukuma robezhaam (matrix, galactico-audi, bmw un citaadas smuki spiiguljojoshas lietas). bet taa jau cita, neinteresanta diskusija.
nosleegumaa applausi komenteetaajiem. daudzi beidzot speeja paraadiit savas patiesaas sejas! Taads nu ir tas muusu reklaamas tirgus ar visiem vinja daliibniekiem! : ) beidzot saacies buus ilgi gaidiitais pashattiiriishanaas process, kur atbirs graudi no pelavaam : ) cerams…
pinky: to stanga
05.25.2008. @ 22:48
mīļo cilvēk, tev vajadzētu atpūsties. protams, apsveicami ir latviešiem netipiskā pašpārliecinātība, bet diemžēl jāpiekrīt 126. komentāram un jāapstiprina tur sacītais.
Gurmāns
05.26.2008. @ 15:56
man garšo vārītas teļa kājas.
inese
05.26.2008. @ 17:56
Kura firma piedāvā apdrošināties pret ātruma pārsniegšanu, kad tev samaksā sodu atpakaļ? Ir jau tas Latvijā?
Zirgagalva
05.26.2008. @ 18:00
Jā, Latvijā derētu tādu ātruma pārsniegšanas polisi. Lai tagad visi visi skrietu, taisītu avārijas.
Citās valstīs itkā jau esot, laikam Dānijā
Dže
05.27.2008. @ 15:05
Kurš apdrošinātājs parakstīsies uz to valstī, kur ir tāda braukšanas kultūra? Gribu paspiest roku šim drosminiekam :)
rick'james
05.27.2008. @ 23:41
jēziņ, letiņš letiņu noēdīs bez mērces - tas jau gandrīz ir likums :)
reklāma kā reklāma, bet gribu bilst, ka moments, kad kamazs apstājas sīkajam priekšā ir, angliski - ļoti disturbing un rada pirmatnēju nepatiku vai bailes. tiešām… ļoti nepatīkama sekunde :/
Mastodonts
05.29.2008. @ 21:45
http://klab.lv/community/atruma_polise/
jezus
05.29.2008. @ 23:56
Šitie moš reklāmē to Ātruma polise?
Archijs
05.30.2008. @ 20:45
moš nē.
stanga to: kas i ko?
06.03.2008. @ 09:57
GC vairs nesatrada ar McCann? :) driģenes saēdies esi?
un Tele 2 izbrāķeja musu struktūru :)) un ko, atzina tavējo par labāku? :D
mani paralizē šitie kaktu rējēji, kas aizlien aiz nika un tad nu izrunājass kā bajāri. ir, redzi, atķirība pastāvet par savu viedokli atklāti, vai slepjoties dzīt tuftu. ja reiz esam noskaidrojuši, ka esmu tāds losis, no kura vis klienti bēg - let’s see your work, sweetheart :)
paredzu, ka esi godalgots reklāmas aktīvists, kura portfolio rotā reklāmas šedevri un kuram klienti lojāli līdz kapam :D
hmm
06.05.2008. @ 00:53
Biju tiko uz darba interviju. Prieksh kaadas no Juusu agentuuraam. Vaicaja, vai zinot ‘melnos zvirbulus’ industrijaa? Nebiju sekojis kadu laiku lidzi - teicu ‘nee’. Kaa Juus pashi uzskataat - kursh no Jums ir ‘melns’, kursh ‘balts’? :D Saturaas!
ubbh
06.13.2008. @ 14:18
Izlasiju visus komentarus.
Piekritu tam, ka daudzos uznemumos, kompanijas pie vadibas sez “tantes” u.c. vecie radijumi, kuriem par musdienu tehnologijam un citam tendencem nav ne mazakas nojausmas tikai tik daudz cik karteja seminara noskatita kada PR darbinieka prezentacija par to, ka liels reklamas kampanas budzets nesiis lielu pelnu un atpazistamibu, tad nu “padome” uzreiz izfunktieree, ka jataisa kampana un grib pasu labako, bet ka vienmer - pati labaka ideja ir pasas “padomes” ideja.
Veidot reklamu saprotot ka tas ir mesls..?..- var ari ta, jo rekini visiem jamaksa, tikai izvertejot vai sis mesls neietekmes pasu veidotaja domas, uztveri, vai tas nav pret kompanijas “politiku”. Dotaa reklama ir tiesam sudiga, lai neizteiktos vel skarbak kaiminvalodaa :) (kuras lielo ietekmi var just klienta (drizak klientes) komentaros)
Lāsma
06.17.2008. @ 11:15
Jā, šī reklāma ir kaut kas briesmīgs! Kad iestājas tā pauze un mazais stāv mašīnas priekšā…. nu nezinu… var jau būt, ka man vienīgajai ir tik laba iztēle… bet man sirds lec pa muti ārā. Kā vispār var ienākt kaut kas tik debīls prātā? Gluži tas pats, kas parādīt, kā notriec mazu bērnu!
Archijs
06.20.2008. @ 15:01
Es salīdzināju apdrošināšanas kompānijas datus, un izrādās, ka neskaitot ātruma polisi, BTA ir vēl viens labs pakalpojums. Pie viņiem strādā bijušie policijas darbinieki, un negadījuma gadījumā viņi atbrauc palīgā, un palīdz sastādīt protokolu, lai neviens neko neapčakarē.
Viss info:
http://www.atrumapolise.lv/index.html
Morphius
06.21.2008. @ 11:20
Archijs izskatās pēc BTA aģentūras pārstāvja, kas spamo blogos! :)
izsakos
07.13.2008. @ 00:17
stanga varbuut arii ir zinosh un daudz paveicis shajaa jomaa tachu no komentaariem nojaushot vinja personiibu gribas triis reizes paarliecinaaties ka cilveeks ar kuru taisies sadarboties nav vinsh.
anonīms nejēga
07.21.2008. @ 09:44
Izlasīju diskusiju un beidzot saņēmos noskatīties reklāmu youtubē. Neesmu reklāmists, tāpēc man šķiet, ka tās galvenā problēma ir melīgums. Godārs reiz izteicās, ka kino ir patiesība ar ātrumu 24 kadri sekundē, tad lūk šie ir meli ar līdzīgu ātrumu. Ka apdošinātājs kaut kādā veidā glābs jūsu bērnu no satiksmes negadījuma.
Bet šī vaina - meli - ir kopēja reklāmas nozarei, kuras uzdevums ir spraust batonus apmulsušajiem patērētājiem ausīs tik ilgi līdz tie sāk nākt laukā pa pretējo ausi, kā zīme ka starpā vairs smadzenes nav palikušas.
...
07.29.2008. @ 12:43
Ārprāts! Gan reklāma, gan komentāri!
moins
08.03.2008. @ 14:49
Haha, #146 pateica to, ko es domāju! :)
Osiiic
09.25.2008. @ 16:11
Nu nez, nez, man kā parastam mirstīgam, kurš gandrīz nekādā veidā nav saistīts ar reklāmu ražošanu (piekritīsiet, māksla tā ir tieši tikpat cik tērauda velmēšana), šķiet, ka reklāma ir ok. Uz ziniet kādēļ?
Tādēļ, ka to “Gjens-nosaukumu” es noteikti neatcerēšos, bet vīreli no viduslaikiem ar rītazvaigzni (tā pareizi sauc varoņa ieroci) rokās atcerēšos gan.
Vienīgais, ko es būtu papildus izspēlējis, tā būtu Skandināvijas kārts. Pastāv (un daļēji pamatoti) viedoklis, ka Skandināvijā viss ir labāks un skaistāks - pārējā civilizētā pasaule kvalitātes un dzīveslīmeņa ziņā velkas kaut kur Skandināvijas pakaļgalā (varbūt izņemot vēl tikai Austriju un Šveici). Uz to varēja uzspiest.
Ruchux
09.26.2008. @ 07:52
Pēc balvu izdales ielīdu aplūkot :) hmmm, ja godīgi, tad ir kudi sliktākas reklāmas apdrošināšanas jomā, piemēram, no bta puses dāmu auto vai dāmu kasko (īsti neatceros) ar uzlīmītēm “sieviete pie stūres” :D un vēl visādas citas no ifa, baltas utt… Šajā reklāmā vienīgais, kas man uzdzina smieklu (smieklu! nevis nepatiku) ir kamaz :D diemžēl to reklāmu par meiču un fēnu neesmu redzējusi…
r
09.26.2008. @ 16:24
jeezus, marija un citi mezha zveeri.
cilveeki ir dazhaadi, un es uzskatu, ka esmu pietiekami cinisks, rupjsh un neiejuutiigs. bet es sev saaku shkjist daudz labaak, kad ieraudziiju, cik neticami truli dazhi speej rakstiit. nav noziimes tam, ko shis cilveeks ir paveicis - es meegjinaashu izvairiities no _jebkaadas_ saskarsmes ar vinju.
DVZ
11.24.2008. @ 15:45
a ko stanga ir uztaisījis? Gribu redzēt kas pēc viņa domām ir ne-kaka. kādu saitu ludzu..
Tik Tak
03.03.2009. @ 10:56
Vai kāds var palielīties ar šī projekta sasniegumiem? Varu atzīties, ka man ir gjensi OCTA, bet par to ir jāpasaka paldies apdrošinātāja mārketingam, jo es nopirku to kas bija Statoilā un, laika trūkuma dēļ, bija pilnīgi plakaniski uz visām brenda vērtībām ;)
Uldis Cipsts
06.08.2009. @ 11:10
Gjensidige pēc kampaņas pieauga apgrozījums 40% pret iepriekšējo gadu, 3 mēnešu laikā.
Tas liecina, diemžēl, par dažu vērtētēju greizo pieeju… Rezultāts tomēr ir galvenais.
Ru
01.14.2010. @ 13:39
:) kā zināms, pirms Gjensidiges reklāmas uzņēmums saucās Parex Apdrošināšana, kurai pirms tam nakad nebija bijushas reklāmas kamapaņas ATL medijos. tagad ierodas Gjensidige, ierubī budzetu un pusis sāk to uzdot par savu panākumu :)
tas man atgadina vienu manu draugu, kas strada farmācijas biznesā. viņš man saka, ka vina produkta noiets pec reklamas palaishanas esot audzis par 500%. es prasu, pag cik vienibas tad tu pardevi, vins - 165! es prasu, ka tad var but, ka tev ir 500% sales pieaugums? shis: nu kā, pirms reklāmas pārdevu 30 :D
Cipstam kaut kas līdzīgs.